Ungo MC-2000 alarm/CBR 600 F3 - hjælp
Fra : Jan

Dato : 05-03-04 10:00

Hejsa.

Jeg har et problem med min alarm på min MC. Jeg har haft batteriet af her i
vinter, og derefter monteret et nyt. Problemet er nu, at jeg ikke kan starte
cyklen. Jeg kan godt slå alarmen til og fra, men den opfører sig som om, at
startspærren er slået til, selvom alarmen er slået fra - dvs. ingen tænding
lys eller andet.
Er der nogen som har erfaring med denne alarm? Evt. nogen som har
ledningsdiagram over en F3 ? Jeg er bestemt ikke skarp i det elektroniske,
men turde nok godt prøve at lege lidt med det, hvis jeg havde diagrammer.
Jeg bor i Aalborg Vestbyen og har selvfølgelig en kold pilsner klar, hvis
nogen skulle få lyst til at kigge forbi.

På forhånd tak

Jan

Fra : ptheo

Dato : 05-03-04 11:12

Hej
Jeg kan hjælpe dig med et diagram til en F3 .... for den sags skyld hele
den orginale servicemanual på engelsk .

Omkring Ungo , så er produktet udgået , men prøv impertøren , han kan hjælpe
med en monteringsanvisning ...http://www.lpas.dk/

kontakt mig på ptheo@post8.tele.dk (Løgstør) hvis du skal bruge manualen
..

mvh
Peter

Fra : Keld

Dato : 05-03-04 19:21

Hvis der overhovedet ikke er noget som virker, tyder det mere på at du
mangler at montere en ledning på batteriet, eller også kan der der være
sprunget en sikring. En alarm/startspærre plejer kun at afbryde tænding,
benzinpumpe og starter, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, damm
nu gjorde jeg det jo lige..........

--
Keld R1

Fra : Jan

Dato : 05-03-04 19:35

Tak for svarene. Jeg har løst problemet (og jeg fortæller ikke hvad det
var.. det er sku for flovt

Mvh. Jan

Fra : Flemming Disc

Dato : 05-03-04 20:18

> Tak for svarene. Jeg har løst problemet (og jeg fortæller ikke hvad det
> var.. det er sku for flovt

Hvad skal man så more sig over ved baren, hvis ikke folk vil fortælle, hvad
de har bedrevet, nå jeg kommer sku' heller ikke til Jylland de første par
dage )

Hvis du mangler diagram til din ungo, så få den mailet fra importøren på
den adresse. http://www.lpas.dk/support_installation.htm

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk