Rejet, K&N filter mm
Fra : Per Jakobsen

Dato : 04-03-04 03:38

Hej Alle

Jeg overvejer at modificere min MC Suzuki VL800 med foelgende

Rejet dynojet, K&N filter, samt Vanes & Hanes straight shot udstoedning.

Mit spoergsmaal er dog, hvad vil jeg eventuelt vinde angaaende performance.
Vil det evt blive bedre med en hypercharger ?
Hvis jeg bare i starten skifter udstoedning vil performace saa blive mindre,
hvis jeg ikke rejet'er.

Endelig saa er min MC helt ny jeg har kun 100 km paa taelleren, skal jeg
vente til den er koert til eller kan jeg bare gaa til den.

Mvh

Per Biker Volusia ejer
http://www.volusiaowners.com/members/page.asp?ID=6936

Fra : Mikael Majgaard

Dato : 04-03-04 14:32

Jeg ville vente til den er kørt til , men hvis du vil gå til den så har jeg
en turbo til at ligge som du kan sætte på

Mike

Fra : Bo-gsxR

Dato : 04-03-04 15:59

> Jeg overvejer at modificere min MC Suzuki VL800 med foelgende
prøv det her
http://www.totalkaosperformance.com/velo/turbo/vtxstg1.html

> [...]
> Vil det evt blive bedre med en hypercharger ?
> Hvis jeg bare i starten skifter udstoedning vil performace saa blive mindre,

du behøves ikk at vente til den er kørt til imo. men skifter du potten, bør du
få dyset den ind med det samme. og med filter, potte og indyset vil du bestemt få
mere ud af den.

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 04-03-04 18:32

"Bo-gsxR" skrev i meddelelse news:c27g2k$lsu$1@sunsite.dk...

> [...]
bør du
> få dyset den ind med det samme. og med filter, potte og indyset vil du

Og det er måske lige det med at få dyset den ind der gør at mange måske
ville vente. Jeg ville vente med at montere det hele til den er kørt til,
for så derefter at få dyset den ind på rullefelt.

Jeg ved godt at flere mener det netop er måden at køre den til. Bl.a. nu
afdøde Jørund Seim http://www.joerundseim.com

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Per Jakobsen

Dato : 05-03-04 04:56

Hej med jer

Jeg takker for svarene.
Jeg tror at jeg venter til den er koert til. Nok ogsaa lidt pga. at jeg idag
undersoegte hvad det vil koste mig. 1000 USD for udstoedning V&H, K&N, samt
jetkit, monteret. Og jeg har lige koeb cyklen, syy der er lidt lavvande

Mvh
Per

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 06-03-04 09:47