Hjælp til køb af GSX 600 F
Fra : jacool

Dato : 03-03-04 22:25

Hej Alle

Jeg er ved at købe MC, og er faldet for en SUZUKI GSX 600 F. Har kigget på
flere af dem, i alderen årgang 92 til 95 med 30-45000 km på bagen.
Har denne model et godt eller dårligt ry, eller er der nogen der har gode
eller dårlige oplevelser med modellen? Er der nogle svagheder ved denne
model som jeg skal se efter ?

Jeg er interesseret, hvis der er nogen der har en til salg for omkring
45.000 kr.

På forhång tak Jacob

Email Spam: Fjern et T i hottmail

Fra : Jan

Dato : 03-03-04 22:29

> Jeg er interesseret, hvis der er nogen der har en til salg for omkring
> 45.000 kr.

dba.dk ... der er en del stykker i dit prisleje

Mvh. Jan

Fra : Wheeler

Dato : 04-03-04 08:00

"jacool" <jacoolarsen@hottmail.com> wrote in message

> Har denne model et godt eller dårligt ry, eller er der nogen der har gode
eller dårlige oplevelser med modellen? Er der nogle svagheder ved denne
model som jeg skal se efter ?

[KLIP]
Der er skrevet en hel del om modellens svage knaster -> søg evt. i google

> Jeg er interesseret, hvis der er nogen der har en til salg for omkring
45.000 kr.

[KLIP]
Til den pris kan du med lidt søgen være heldig at finde en 1. generations
VFR 750...

--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Brian Laursen

Dato : 04-03-04 08:22

jacool wrote:
> Hej Alle
>
> Jeg er ved at købe MC, og er faldet for en SUZUKI GSX 600 F. Har
> kigget på flere af dem, i alderen årgang 92 til 95 med 30-45000 km
> på bagen.

Hej Jacool.

Kik ved V-trading. Han har en grøn fætte til salg.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

Hjulløs
http://www.Galtenmc.dk
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Per P.

Dato : 04-03-04 08:41

"jacool" <jacoolarsen@hottmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har denne model et godt eller dårligt ry, eller er der nogen der har gode
> eller dårlige oplevelser med modellen? Er der nogle svagheder ved denne

Slidte knaster. Jeg har set et sæt knaster fra en GSX 600F fra 92-95 og det
var bestemt ikke noget kønt syn. Det resulterede i at den fik monteret et
topstykke fra en GSF 600 istedet. GSF motoren har andre knaster og vippetøj
og jeg mener ikke at have hørt at der skulle være nogle problemer med dem.
Det kan selvfølgelig være svært at høre om knasterne er slidt op, så tag en
kyndig person med ud og lyt til den. Det kan være ekstremt svært at høre
selv for et trænet øre, så der er ingen garanti for at du kan være uheldig.

Knast-halløjet er nok det der kan give den mest ubehagelige overraskelse for
resten af cyklen fungerer faktisk OK. Hvis affjedringen er den originale vil
især forenden nok være noget slatten. Det kan der rettes op på.

Og så er der jo alt det generelle som man skal se på og vurdere ud fra. Held
og lykke med at finde en cykel.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse