Sænkning af Marauder?
Fra : Daniel Rasmussen

Dato : 03-03-04 22:09

Hej NG,

Er der nogen der har prøvet at sænke en Marauder (eller tilsvarende) bagtil?
Eller bare at skille støddæmperen ad?

Der er firmaer i Tyskland der kan gøre det, men ideen var at vi selv ville
prøve. Det er den originale støddæmper der er tale om, og jeg er klar over
at reparationshåndbogen fraråder det...

Hilsen
Daniel

Fra : Per Jakobsen

Dato : 04-03-04 03:26

Hej Daniel

Du kan koebe nogle faerdiglavede kit til at saenke din Marauder bla i USA.
Jeg bor her og vil gerne hjaelpe dig med dette (shipping).

Jeg er selv den lykkelige ejer af en VL800, og der er en person som hedder
John (Amerikansk volusia ejer) han laver disse lovering kits til volusiaen.
Min tanke var
om han kunne lokkes til at fabrikere et kit til din Marauder.

hans email er

kpate@surfsouth.com

Mvh

Per biker volusia ejer