Ny længere støddæmper??
Fra : Esben Bøll

Dato : 03-03-04 21:56

Hej Alle.

Så fik jeg bestilt dele i tyskerland til min Transalp så jeg kunne få en
længere forgaffel på. Så må vi se hvornår jeg får delene og får det skiftet.

Men nu står jeg så og skal bruge en ny bagstøddæmper.

Og den skal jo være en smulelængere end den originale og bestemt MEGET
hårdere. Så jeg ville lige høre om nogen af jer ved hvor jeg kan bestille
sådan en sag. Skal det være en öhlins eller hvad er der af andre gode
mærker??

MVH Esben Bøll

Transalp 1995.

Fra : Lange

Dato : 03-03-04 13:29

> [...]

> hårdere. Så jeg ville lige høre om nogen af jer ved hvor jeg kan bestille
> sådan en sag. Skal det være en öhlins eller hvad er der af andre gode

Måtte jeg foreslå en Wilbers der kan leveres med en længdejustering. Kig
http://www.ambi-bike.de/.

Lange

Fra : Lange

Dato : 03-03-04 13:38

Glemte at skrive at den bliver leveret justeret specifikt til dig og din
mc. Du skal oplyse vægt på dig, din mc, vægt på evt pasager og vægt på evt
bagage.
Udfra de data, vælger de så en fjeder og laver en grundindstilling af
dæmperindstillingen.

Kan også leveres med hydralisk fjederforspænding. Pris og kvalitet skulle
kunne måle sig med Öhlins

Lange