Color Rite
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-03-04 10:27

Nogen derude der har erfaring med http://www.color-rite.com ?
Helt specifikt hvor godt deres farver matcher virkelighedens verden.

Jeg mangler nemlig lidt Kawasaki lime grøn og iflg. Color Rite skal
det være en Factory Code 617.

Kan det passe?

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 13:21

Mikkel Christensen wrote:
> [...]
> Helt specifikt hvor godt deres farver matcher virkelighedens verden.
>
> Jeg mangler nemlig lidt Kawasaki lime grøn og iflg. Color Rite skal

Farverne passede i hvert fald til min ace...
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Jack Jensen

Dato : 03-03-04 14:50

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> wrote in message

> [...]
> Helt specifikt hvor godt deres farver matcher virkelighedens verden.
>
> Jeg mangler nemlig lidt Kawasaki lime grøn og iflg. Color Rite skal

Den farve jeg fik derovre fra passede 100% til min VFR.
Italian Red.

Mvh.
Jack

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-03-04 15:04

"Jack Jensen" <JJ@jylland.dk> writes:

> "Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> wrote in message

> Den farve jeg fik derovre fra passede 100% til min VFR.
> Italian Red.

OK, tak. Jeg vælger at tro på dem - specielt fordi jeg ikke kan finde
andre steder der nævner noget om den farvekode.

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 03-03-04 21:40

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en meddelelse

> Nogen derude der har erfaring med http://www.color-rite.com ?
> Helt specifikt hvor godt deres farver matcher virkelighedens verden.

De matchede den blå farve til min SV'er 100%. Leveringen tog under en uge,

Mvh
Steen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-03-04 10:33

"Steen D. Pedersen" <sdp@FjernDetteMailme.dk> writes:

> De matchede den blå farve til min SV'er 100%. Leveringen tog under en
> uge,

Gracias. Jeg er overbevist og tror på dem