(endnu) et spørgsmål om Louis.de
Fra : diablo de la velocid~

Dato : 02-03-04 22:03

Hey group!

Nu er det forår og jeg vil have mig en ny ko (lædderdragt).

Overvejer et luksusalternativ Dainese Monza til ca. 7.000 eller en
budgetløsning med en Louis' Vanucci til under kr. 3.000.

Er der nogen som kender til Vanucci? ... godt eller dårligt?

Hvordan er det med ret til ombytning hos Louis.de? Hvis jeg nu får dragten
og den sidder som en sæk kartofler, vil det jo være rart at kunne få pengene
retur.

På forhånd tak!

Henrik
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-03-04 22:28

diablo de la velocidad wrote:
> [...]
>
> Hvordan er det med ret til ombytning hos Louis.de? Hvis jeg nu får
> dragten og den sidder som en sæk kartofler, vil det jo være rart at

Et nyt mærke er ved at finde vej til det danske marked. Det er endnu
kun få der tilbyder mærket som hedder Rev'it.
Jeg har selv en dragt fra dem, og den er i ganske glimrende kvalitet.
En sælger der til daglig sælger dainese mente at den lå meget tæt på af
deres dragter.

du kan jo kigge lidt på www.revit.net tror jeg det er.

> På forhånd tak!
>
> Henrik

Thomas

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-03-04 22:39

> Er der nogen som kender til Vanucci? ... godt eller dårligt?
> Hvordan er det med ret til ombytning hos Louis.de?

Hej Henrik

Der er flere der bruger Vanucchi læderdragter i klubben, og jeg har ingen
klager hørt. Umiddelbart tror jeg kvaliteten er ok sammen lignet med
Daineese og fremragende sammenlignet med prisen.

Louis har fuld returet i 2år! du skal sende varen ind i den originale
emballage, og du skal selv betale returportoen. De to års returret gælder
ikke bøger,videoer, landkortCD'ere, software og varer med engangsbrug. Her
gælder der 2 ugers returret.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 02-03-04 23:44

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:G971c.7209$Cp1.4047@news.get2net.dk...

> [...]
> ikke bøger,videoer, landkortCD'ere, software og varer med engangsbrug. Her

Hej igen.

Lyder fornuftigt. Jeg tror sgu jeg giver Louis chancen.

Tak for svarene!

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 07-03-04 22:42

"diablo de la velocidad" <no@way.xx> skrev i en meddelelse

Øhh... Lige et sprøgsmål. Hvor lang tid skal man vente med leveringstiden
er, når man handler hos Louis.de?

Tank ju !

--
Henrik
a ka

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 07-03-04 22:52

> [...]
>
> Øhh... Lige et sprøgsmål. Hvor lang tid skal man vente med
> leveringstiden er, når man handler hos Louis.de?

Det kan du se på det lille mc ikon der er udfor varen hvis den er grøn er
den på lager, orange tager den ca. 1 uge og blå ca. 3 uger.
Hvis varen er på lager... i mine tilfælde 2-4 dage.
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 07-03-04 23:09

"diablo de la velocidad" skrev i meddelelsen

> Øhh... Lige et sprøgsmål. Hvor lang tid skal man vente med leveringstiden
> er, når man handler hos Louis.de?

Såfremt alle varerne er på lager går der en lille uges tid.

Jeg bestilte i mandags (aften), og modtog varerne fredag.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271