Honda CBR900 SC33
Fra : S.G

Dato : 02-03-04 19:21

Er der nogen der kender et link til en test eller review af denne maskine?
Ellers giv evt. jeres egen mening til kende herinde.

--
SG, Odense
RF900R

Fra : can

Dato : 02-03-04 21:20

S.G wrote:
> Er der nogen der kender et link til en test eller review af denne maskine?
> Ellers giv evt. jeres egen mening til kende herinde.

Touring nyt har testet det "blad" og de fremsender gerne hele bladet (altså
ikke cyklen) eller en fotokopi af testen.
jeg kan se i min oversigt at de har testet en i 97 nr 3 mener at det skulle
være en sc33
http://www.mctouringclub.dk/

Personligt har jeg en 95´er sc 28, og kan kun sige at det er en kanoncykel,
kører super og har aldrig haft problemer med den,
Med fare for at hidkalde mig alverdens spydige bemærkninger kan jeg kun
sige: Det er jo en honda

Med venlig hilsen/Best regards
Claus Andersen

Fra : S.G

Dato : 02-03-04 23:02

Derudover er der så nogen der har eksempler på indregistreringer af en cbr
sc33 96´er? De 3 der er på told og skat har kostet ml 76k og79k men synes
det lyder af alt for meget eftersom sc28´eren ligger ml 46k og 59k

Fra : BaconBlade

Dato : 02-03-04 23:11

S.G wrote:

> Er der nogen der kender et link til en test eller review af denne maskine?
> Ellers giv evt. jeres egen mening til kende herinde.

Har vedlagt et par links her :

http://www.100megsfree.com/jcnorris/MyBlade.htm#My%20Opinion

http://www.honda-fireblades.co.uk/Reader_reviews_1.htm

Er selv heldig ejer af en SC33, og må give Claus 100% ret i det er en
kanon cykel. Købte den brugt sidste år, og smed 22000km på uret uden at
løbe ind i nogle prob...andet end en læk forgaffel pakning (wannabee
wheelie ).
Den hurtige/nervøse styring fra 16" forhjul er det eneste man kan
diskutere, men da jeg har vænnet mig til det, vil jeg ikke afgøre det før
har haft den med på bane.
Send en mail, hvis du har nogle videre spørgsmål. Udpræget tekniske
spørgsmål vil jeg prøve Lydmuren, Freddy og Heinrich har styr på sagerne
vedr. fejebladet.

Mvh

Nicolaj