Huiiiiiii.... ;-)
Fra : Hans B

Dato : 02-03-04 16:06

Hentede kværnen i Stenløse i dag efter 4 måneder med rep......

Vejret var perfekt og det var sååååå fedt at rulle afsted igen!

Go tur til alle!

Hans

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-03-04 21:36

Hans B wrote:
> Hentede kværnen i Stenløse i dag efter 4 måneder med rep......
>
> Vejret var perfekt og det var sååååå fedt at rulle afsted igen!
>
> Go tur til alle!
>
> Hans

Hej Hans.

Længe siden, vi ses lige pludselig

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 03-03-04 22:56

> Hej Hans.
>
> Længe siden, vi ses lige pludselig

Ja, jeg synes bare ikke, at man ser mange andre to-hjulere, end Puch-maxier
og EU-knallertere... Dog skete der en opblomstning i MC-antallet den 1.
marts og jeg så da også et par MC'er I går (2. marts), men *overhovedet
ingen* MC'er I dag (MC-køretur: ca. 130 km)...
Dét må I altså kunne gøre bedre, om ikke andet: Hvem gemmer I jer for!?

Hilsen
Lars

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-03-04 18:19

Lars T. Thomsen wrote:

> [...]
> km)...
> Dét må I altså kunne gøre bedre, om ikke andet: Hvem gemmer I jer

Ja, jeg har ikke gemt mig. Min tur da jeg "lige skulle ned og tanke" blev på
80km

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX/ Honda VFR 750 Perlemorshvid
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Wheeler

Dato : 04-03-04 20:17

"

Hvem gemte du dig for i dec, jan og feb. måned

Wheeler
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 05-03-04 09:55

> Hvem gemte du dig for i dec, jan og feb. måned
Jamen, jeg gemte mig skam ikke i december
Men jeg gemte mig i det meste af januar måned og frem til den 14. februar,
fordi at min MC havde svært ved at starte pga. nattefrosten: Ellers ikke!

Hilsen
Lars