Spørgsmål om 2 takter
Fra : m.grewy

Dato : 01-03-04 22:47

Når en 2 takter 4 takter. Er det så for meget eller for lidt benzin ?

Michael

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-03-04 22:54

"m.grewy" <grewy@fjern.mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Når en 2 takter 4 takter. Er det så for meget eller for lidt benzin ?

For meget.
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : André T.

Dato : 01-03-04 23:07

Det kan også være en fejl i tændingen... (evt. står forkert)..

VH

André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434
-------------------©--------------------

Fra : m.grewy

Dato : 02-03-04 01:45

"André T." <No@Spam.dk> wrote in message

> Det kan også være en fejl i tændingen... (evt. står forkert)..

Tak for svarende. Så har jeg da noget at gå efter.

Michael

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-03-04 07:41

m.grewy wrote:
> Når en 2 takter 4 takter. Er det så for meget eller for lidt benzin ?

Sikkert for meget. Tjek dit tændrør efter!

> Michael
Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-03-04 14:48

m.grewy wrote:

> Når en 2 takter 4 takter. Er det så for meget eller for lidt benzin ?

Problemer med _knallerten_?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 03-03-04 01:23

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Problemer med _knallerten_?

Nix!

Michael er blot blevet mark-racer team-chef/mekaniker for sin nevø!

Fik aldrig spurgt dig Grewy: Hvilken klasse gik han i?

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 03-03-04 08:22

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> >
> Michael er blot blevet mark-racer team-chef/mekaniker for sin nevø!
>
> Fik aldrig spurgt dig Grewy: Hvilken klasse gik han i?

Han går kun i anden så han må lige hygge sig lidt med den i noget tid endnu.
Men det gør han også så det går nok.

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 03-03-04 08:26

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> wrote in message

> Problemer med _knallerten_?
> --
Nej dog ikke for jeg har købt bil,men mc`en skal snart frem så den ryger op
på 4 øl kasser:)
Nej jeg har købt en børne crosser på 50 kubik til min nevø.
Men jeg blev overrasket over at den var så hurtig når den kun er på 50
kubik, for jeg skulle jo lige vise ham hvordan man skulle gøre :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-03-04 09:30

m.grewy wrote:

> Nej dog ikke for jeg har købt bil,men mc`en skal snart frem så den ryger
> op på 4 øl kasser:)

That's the spirit

> Nej jeg har købt en børne crosser på 50 kubik til min nevø.

Heldige asen, da jeg snakkede om crossere i den alder, fik jeg at vide at
jeg kunne rende og hoppe :-/

> Men jeg blev overrasket over at den var så hurtig når den kun er på 50
> kubik, for jeg skulle jo lige vise ham hvordan man skulle gøre :)

Ja, de kan vel egentlig godt være sjove nok Lidt a la dreambikes
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 03-03-04 01:12

"m.grewy" <grewy@fjern.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Når en 2 takter 4 takter. Er det så for meget eller for lidt benzin ?
>
> Michael

Jeg husker det som når den får for fed blanding og altså derfor har svært
ved at tænde.

Mvh. Gert Thorgersen