Kædekit ved Louis (syns nu det er billigt)
Fra : S.G

Dato : 01-03-04 21:03

Kan det virkelig passe at man kan få et komplet DID kædekit til min RF900
til 1200,-? Og et Regina til 1350?
Priserne i dk ligger jo henholdsvis på 1800,- og 1950,-
www.louis.de under motorradteile og kettensatz
Mines sidste år hvor jeg tjekkede op på priserne. Da lå de cirka i samme
prisklasse som i DK. Så hvad er det lige der går galt??

--
SG, Odense
RF900R

Fra : Kenneth T

Dato : 01-03-04 21:18

> [...]
> Mines sidste år hvor jeg tjekkede op på priserne. Da lå de cirka i samme
> prisklasse som i DK. Så hvad er det lige der går galt??

Jeg købte et did kædekit til min zx9r forrige år hos www.hein-gericke.de for
ca 1200kr, så prisen skal nok passe.

-
MVH
Kenneth T
ZX12R

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 01-03-04 21:25

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse
RF900

Det passer meget godt jeg gav 175 euro for mit kædekit i Lübeck sidste år -
det blev så monteret også til den pris - når cyklen nu alligevel stod på
værkstedet og ventede på reservedele.

Kan være at priserne er gået op fra leverandøren og da kæden ikke er
lagervare har man købt til ny pris - de tyske sæt er købt til gammel pris ?
Det eneste gode forklaring jeg kunne hoste op med.

Jens
RF900

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-03-04 21:50

"S.G" <diller@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Kan det virkelig passe at man kan få et komplet DID kædekit til min RF900
> til 1200,-? Og et Regina til 1350?

Ja, det lyder meget sandsynligt. Normalt er DID kittene lidt dyrere
end Regina, men DID er nok bare på tilbud lige nu.

Til min Bandit plejer et Regina at koste 140 euro og et DID 160 euro.
De er somme tider på tilbud så et Regina koster 105 euro og et DID 120
euro. Lige nu kører jeg med et Regina kædekit, som jeg har købt hos
Louis til 105 euro.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : anders majland

Dato : 01-03-04 22:03

> Ja, det lyder meget sandsynligt. Normalt er DID kittene lidt dyrere
> end Regina, men DID er nok bare på tilbud lige nu.

Men se dig for - Jeg købte hos www.dinmc.dk til en pris der var meget
konkurrencedygtig med louis.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-03-04 22:57

S.G wrote:

> Kan det virkelig passe at man kan få et komplet DID kædekit til min RF900
> til 1200,-? Og et Regina til 1350?

Jeg plejer at give 124¢ for et DID-kit til Fazeren, så det skal nok
passe Hurra for Louis
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-03-04 23:55

> Jeg plejer at give 124¢ for et DID-kit til Fazeren, så det skal nok
> passe

Da jeg købte kædekit for ½ år siden, gav jeg 70 Euro for et DID O-rings
kædekit ved Louis.
Til de priser har man ikke noget imod at skifte lidt oftere.

> Hurra for Louis

Ja, og hurra for cykler med billige dele.

BTW: Så ligner dit Euro-tegn et cent-tegn på min maskine. For jeg tror
ihvertfald ikke på, at du kun gav 124 Euro-cent for kittet..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-03-04 00:09

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> writes:

> BTW: Så ligner dit Euro-tegn et cent-tegn på min maskine. For jeg tror
> ihvertfald ikke på, at du kun gav 124 Euro-cent for kittet..

Det er ikke kun på din maskine. Det er fordi Jes bruger et tegnsæt der
ikke indeholder eurotegnet. Han skal fx bruge iso-8859-15 eller utf-8
i stedet.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-03-04 08:09

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Det er ikke kun på din maskine. Det er fordi Jes bruger et tegnsæt der
> ikke indeholder eurotegnet. Han skal fx bruge iso-8859-15 eller utf-8
> i stedet.

Hovsa, så er det fixet
Euroeuro: ¤¤¤¤¤
Jeg kan bare ikke selv se dem, fordi der desværre ikke er ¤ i men
newsreaders font :-/
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-03-04 11:17

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

> Euroeuro: ¤¤¤¤¤
> Jeg kan bare ikke selv se dem, fordi der desværre ikke er ¤ i men
> newsreaders font :-/

sudo apt-get install xfonts-intl-european

.... eller reagerer Knode ikke på sådan noget? Nu er vi i hvert fald
også off-topic, så FUT.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 02-03-04 10:38

S.G wrote:
> Kan det virkelig passe at man kan få et komplet DID kædekit til min
> RF900 til 1200,-? Og et Regina til 1350?
> Priserne i dk ligger jo henholdsvis på 1800,- og 1950,-
> www.louis.de under motorradteile og kettensatz

Jeg har lige købt mig et "DC-kette X-ring dobbelt verst."-kettensatz til min
SZR -- 95,- euro hos mueto.de. Syns personligt det er herre billigt :)
Mærket "Dyna Chain" har jeg nu ikke hørt om før, men kan ikke sige nej til
sådan nogle tilbud... :P

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Armand

Dato : 03-03-04 01:22

"S.G" <diller@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe at man kan få et komplet DID kædekit til min RF900
> til 1200,-? Og et Regina til 1350?
> Priserne i dk ligger jo henholdsvis på 1800,- og 1950,-

Pas på Bager!
Sebastian vil blot have dig til at harsere over at folk aldrig accepterer at
tilbud i udlandet ér billige!

--
Armand.