Shoei RAID eller XR-900
Fra : tom nielsen

Dato : 01-03-04 17:23

Hejsa,

Er der noget der taler for at købe en Raid fremfor en XR-900, andet end
prisen ?

Grunden er at jeg så en RAID til 2000,- og en XR900 til 2300,- Et antidug
visir til RAID'en lå på yderligere 4-500,- og så bliver den pludeseligt
dyere end en XR900 der i.flg. Shoei's side har antidug visir som standard.

- Tom

Fra : S.G

Dato : 01-03-04 17:38

> visir til RAID'en lå på yderligere 4-500,- og så bliver den pludeseligt
> dyere end en XR900 der i.flg. Shoei's side har antidug visir som

Min XR-900 kom ikke med antidug. Måske det er noget nyt???
Prøv dem begge. Den der sidder bedst vælger du :)

Fra : tom nielsen

Dato : 01-03-04 17:45

Ved ikke om XR-900 er med antidug eller ej.

Jeg læste at XR1000 havde antidug, og da det ikke stod som en forbedring
i.fht. XR900, forventede jeg at den også havde.

Nu valgte jeg jo RAID'en idag - og opdagede først antidug manglen da jeg kom
hjem

Ellers må jeg jo bare teste når jeg skal ned og have et antidug visir, eller
bytte til XR900.

- Tom

Fra : TeeVee

Dato : 01-03-04 17:46

Jeg ved ikke lige hvor du har set på hjelme, men da jeg købte min XR900 til
ca. 1900 kr hos Louis.de i december sidste år, så fulgte der ikke noget
antidug visir med.
Jeg har dog investeret i et fog-city indervisir til omkring 180 kr, som er
lige til at sætte i det originale visir der følger med hjelmen.
Men hvad der er bedst at købe må være op til dig og din hovedform, så prøv
dig frem. Jeg prøvede både Raid og XR900, og besluttede mig så for at XR900
passede mig bedst.

Hvis du bruger enten Medium eller Large, så har Louis.de stadig XR900 til
249 øvro.

//Anders Jensen
http://dfmc.dk/?id=221