El på DT125LC3
Fra : Tue Jensen

Dato : 29-02-04 19:36

Jeg er begyndt at skille min Yamaha DT 125 LC3 (1985) af for at "fikse" den
lidt hist og pist. Jeg er blandt andet træt af at mit baglys blinker i takt
med blinklyset og at blinklyset blinker for hurtigt. Jeg kunne derfor godt
bruge et ledningsdiagram over el-systemet, hvis der er en der har det til
at ligge på PC'en? Plus, er der nogen der ved hvor stelforbindelsen sidder
på sådan en fætter?

Mvh Tue

Fra : lasse

Dato : 29-02-04 21:15

Tue Jensen wrote:

> [...]
> at ligge på PC'en? Plus, er der nogen der ved hvor stelforbindelsen sidder

gå ind på de lokale biblotek, der kan du få dem til at bestille en
værkstedshåndbog hjem, så kan man jo altid kopire de sider som man skal
bruge.
Lasse
TA

Fra : Tue Jensen

Dato : 01-03-04 08:54

On Sun, 29 Feb 2004 20:15:01 +0000 (UTC), lasse wrote:

> gå ind på de lokale biblotek, der kan du få dem til at bestille en
> værkstedshåndbog hjem, så kan man jo altid kopire de sider som man skal
> [...]

God ide, bogen er bestilt.