Åbent hus??? suzuki.
Fra : dosser

Dato : 28-02-04 19:19

Nogen der ved om der er nogle Suzuki forhandlere der holder åbent hus i den
nærmeste fremtid (marts-april)?

--
Jan Dosdal

Fjern ordet "SPAM" i min mailadresse inden der svares!
ellers modtager jeg ikke jeres mail.
Vær venlig IKKE at tilføje mig i adresse kartoteket !
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen, virus samt spammails.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 28-02-04 20:55

> Nogen der ved om der er nogle Suzuki forhandlere der holder åbent hus i den
> nærmeste fremtid (marts-april)?

www.sphmotor.dk de afholder åbent hus 16-17.4 mener jeg.

bo-gsxR

Fra : NielSV650

Dato : 29-02-04 03:00

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote in message
> www.sphmotor.dk de afholder åbent hus 16-17.4 mener jeg.

Heh... lidt sjovt så mange gange de holder mekker-kursus for Harley'er.....
*fnis*

Åbent hus kan jeg ikke finde noget om, men de sidste to år har det været
helt kanon

/Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Casper Jensen

Dato : 29-02-04 17:34

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> www.sphmotor.dk de afholder åbent hus 16-17.4 mener jeg.
>
> bo-gsxR

Nope åbenthus hos SPH er d. 8-9-10 april kl. 10-17
og igen 14-15 august
mvh
Casper
gpz500s

Fra : Bo-gsxR

Dato : 29-02-04 18:09

> Nope åbenthus hos SPH er d. 8-9-10 april kl. 10-17
> og igen 14-15 august

iflg. deres klubblad er det d. 16-18.4
http://www.sphmotor.dk/sphnyt_3_2003.pdf
hvor har du det fra ?

bo-gsxR

Fra : Casper Jensen

Dato : 29-02-04 18:32

> iflg. deres klubblad er det d. 16-18.4
> http://www.sphmotor.dk/sphnyt_3_2003.pdf
> hvor har du det fra ?
>
> bo-gsxR

Gaflede en folder på deres stand i Øksne hallen.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 29-02-04 18:49

> Gaflede en folder på deres stand i Øksne hallen.

hm jeg prøver at maile dem for at finde ud af hvilken folder der taler sandt.

bo-gsxR

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 29-02-04 18:58

"Bo-gsxR" skrev i en meddelelse news:c1t66l$h4f$1@sunsite.dk...

> iflg. deres klubblad er det d. 16-18.4
> http://www.sphmotor.dk/sphnyt_3_2003.pdf
> hvor har du det fra ?

8-9-10 april var den besked jeg fik da jeg spurgte i Øksnehallen.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-02-04 19:42

Bo-gsxR wrote:

> iflg. deres klubblad er det d. 16-18.4
> http://www.sphmotor.dk/sphnyt_3_2003.pdf
> hvor har du det fra ?

Hej.

Se lige den fede cykel på side 8 !!! med DFM smiley på nr pladen og DFM
nummerpladeramme !

gu' ve' om man kunne få lidt håndører ud af det

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-03-04 00:09

> Se lige den fede cykel på side 8 !!! med DFM smiley på nr pladen og
> DFM nummerpladeramme !

Hvor ser du det henne?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Makro

Dato : 01-03-04 17:40

On Sun, 29 Feb 2004 19:41:51 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

>Se lige den fede cykel på side 8 !!! med DFM smiley på nr pladen og DFM
>nummerpladeramme !
Sikke en grim MC - av av ikke slå
Nå ja, nu ses vi jo nok snart igen, så jeg må hellere passe på

Hmmmm jeg må have stået lige ved siden af da billedet blev taget, for
jeg husker dagen...

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Armand

Dato : 03-03-04 01:19

"Casper Jensen" <casperjensen(FJERN)@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nope åbenthus hos SPH er d. 8-9-10 april kl. 10-17

d.8.-10. april er påsken, og netop påsken er traditionelt velbrugt til slige
arrangementer, så der skulle være rige chancer for at man netop i påsken kan
finde et arrangement i nærheden af sin hjemadresse!

--
Armand.