Kåbedele til Suzuki GSX750F
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 22:15

Hej,

Jeg er så en af de uheldige der har haft en lille skraber hen ad asfalten på
min Suzuki GSX750F. Det gik heldigvis kun ud over den ene side af MC'en, og
kun sidedelen af kåben - jeg selv slap fuldstændig uskadt.

Men hvor finder man billige nye/lettere brugte kåbedele, for de er da
temmelig pebrede fra nye hos forhandlerne?

/Fastrup (med lettere skadet mc)

Fra : Martin G.

Dato : 27-02-04 22:38

Hey!
Jeg står med akurat samme problem faktisk, dog er min en blå GSX600Fer.

Jeg har kigget en del rundt, og det eneste sted jeg lige umidelbart har
kunnet finde, er MC-Huset i Herning, hvis det skal være i Jylland altså.
Jeg skal give ca. 4000kr for hele den ene side plus lidt mere, og det er
brugte dele, med få ridser.
Så er der selvfølgelig også ophuggerne i Tyskland. Men jeg er ikke så tryg
ved at bestille sådanne ting jeg ikke har set.

MVH
Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : Jens Arnfast

Dato : 27-02-04 22:47

Michael F. Larsen wrote:
> Jeg er så en af de uheldige der har haft en lille skraber hen ad asfalten på
> min Suzuki GSX750F. Det gik heldigvis kun ud over den ene side af MC'en, og
> kun sidedelen af kåben - jeg selv slap fuldstændig uskadt.

Surt, men godt det ikke var værre.

Hvor slemt er det med kåbedelen?
Hvis det er småridser kan de spartles og så ellers slibe kåben og få den
malet.
Hvis den er flækket kan du måske redde den med lidt glasfiber og spartel
+ maling.

... alt i alt kan det kun være billigere end at skaffe en ny brugt kåbedel.

--
-jens
Har reppet kåber i stor stil på den gamle XJ'er samt en kammerats GSX600F

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 22:59

> [...]
> malet.
> Hvis den er flækket kan du måske redde den med lidt glasfiber og spartel

Den er flækket 2 steder, samt skrammet en del på yderpunkterne... jeg har
ikke lige nogen billeder af det, så det er lidt svært at beskrive....

Det bedste bud jeg har fået er ca. 2000 kr. hos http://mc-maleren.dk/ for en
reparation. Hvis det er ca. den halve pris af at købe en brugt hel udgave,
så kan jeg godt nøjes med en reparation.

Hvis der er nogen som er fingernemme i det øst/midt-jydske, så kunne jeg da
godt bruge et kursus i reparation af kåbe - er der nogen der har lyst til at
kigge på det?

/Fastrup

Fra : Jens Arnfast

Dato : 27-02-04 23:52

Michael F. Larsen wrote:
> Hvis der er nogen som er fingernemme i det øst/midt-jydske, så kunne jeg da
> godt bruge et kursus i reparation af kåbe - er der nogen der har lyst til at
> kigge på det?

Jeg er bosat i Århus, men er pt ikke særlig mobil
Jeg skal gerne kigge på det, jeg har også et par m^2 vævet glasfiber og
polyester hvis det skal være

--
-jens
RSV1000

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 28-02-04 00:39

> [...]
> malet.
> Hvis den er flækket kan du måske redde den med lidt glasfiber og spartel

Eller endnu billigere, du kan flå alt det plastikskrammel af, og lave en
streetfighter ))

kim (bandit600)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=24

Fra : Jens Arnfast

Dato : 28-02-04 09:51

Kim [Bandit600] wrote:
> Eller endnu billigere, du kan flå alt det plastikskrammel af, og lave en
> streetfighter ))

Muehe.. ja, det var da en mulighed .. men en gsx750f er ikke specielt
køn uden kåbe

--
-jens
... som har kørt rundt i et par uger på en gsx750f uden kåbe - man fik da