HONDA VFR 750
Fra : Finn Andersen

Dato : 27-02-04 20:00

Hej i gruppen

Jeg overvejer seriøst at købe en VFR 750 fra omkring 94-95

Er der nogle der kender de svage punkter på den, hvad skal jeg være særlig
opmærksom på. osv... bla. bla. bla.

Håber i kan komme med nogle gode bud

Mvh

Finn XV750 (som konen overtage, efter total renovering)

Vi ses lige pludseligt. Be carefull out there.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=276

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-02-04 20:11

> Jeg overvejer seriøst at købe en VFR 750 fra omkring 94-95
godt valg, fed kværn.

> Er der nogle der kender de svage punkter på den, hvad skal jeg være særlig
> opmærksom på. osv... bla. bla. bla.
prøv www.VFR.dk der er også en "købers guide (buyers guide)" som du
kan klikke på. vist nok på forsiden.
prøv deres forum, der er sikkert nogle der kan hjælpe dig.

bo
medlem af www.vfr.dk
nr. 21

Fra : Finn Andersen

Dato : 27-02-04 21:58

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan klikke på. vist nok på forsiden.
> prøv deres forum, der er sikkert nogle der kan hjælpe dig.

Takker mange gange.

Mvh Finn XV750

Fra : Michael

Dato : 28-02-04 14:48

en VFR har ingen svage sider
MVH Michael Ankerlund

Fra : Veset

Dato : 28-02-04 17:24

On Sat, 28 Feb 2004 14:48:06 +0100, "Michael" <ankerlund@oncable.dk>
wrote:

>en VFR har ingen svage sider

Jo da, den er for lille....

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Finn Andersen

Dato : 28-02-04 18:01

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo da, den er for lille....

Hvordan for lille, motorydelse el. fysisk størrelse?

Jeg er 184cm og skulle gerne kunne sidde på den i mere end ca. 35-45
minutter inden jeg er nødt til at stoppe for at strække benene, (som jeg har
behov for på min xv750).

Mvh Finn XV750

Fra : Anders Thorup

Dato : 28-02-04 18:06

Finn Andersen wrote:
> [...]
>
> Jeg er 184cm og skulle gerne kunne sidde på den i mere end ca. 35-45
> minutter inden jeg er nødt til at stoppe for at strække benene, (som

Så vil du sidde glimrende på en Viffer,, ihvertfald de ældre. Da jeg er 182
og sidder rigtig godt på min. Dog skal det lige nævnes at jeg kun har haft
den i 3 uger, og mine langturs-erfaring på den er ikke eksisterende (længste
tur i et træk er 80km). Dog har jeg ikke grund til at tro det skulle være et
problem.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX/ Honda VFR 750 Perlemorshvid
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Veset

Dato : 28-02-04 18:42

On Sat, 28 Feb 2004 18:01:04 +0100, "Finn Andersen" <finn@fk-tech.dk>
wrote:

> "Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan for lille, motorydelse el. fysisk størrelse?

Den er fysisk for lille til sådan en som mig, der måler 202cm.

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Jack Jensen

Dato : 01-03-04 12:58

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> wrote in message
> On Sat, 28 Feb 2004 14:48:06 +0100, "Michael" <ankerlund@oncable.dk>
> wrote:
> Jo da, den er for lille....

Jeg er 1,89 - den passer fint til mig
- Langture på 1000 km er heller intet problem.
- Derover får jeg ondt i ballerne

Mvh.
Jack
VFR750FK