Lidt til forsikringskassen
Fra : Torben Scheel

Dato : 27-02-04 13:48

Huh?!? Sidder med en lidt mærkelig fornemmelse i maven efter at have talt
med Tryg. De tilbød mig at tegne en helårlig ansvar (?) for 2850,- - de
anser mig for superelite pga. bilforsikring. Betingelse - Indboforsikring
hos dem. Deres sæson går iflg. sælgeren fra 1/3 til 1/11 - det kunne jeg få
for 1900,-. Jeg håber sgu' de står ved det på skrift..

Men det spøjse er at topsikring vil ha' 8000+ for ansvar, da det er mere end
5 år siden jeg har kørt MC - har dog hele tiden haft bil. De vil tegne mig
som begynder (jeg har haft MC fra 1987 til 1998). Alternativt kunne jeg
overføre bilen til 5000,- mere end jeg betaler i dag, så kunne jeg få en MC
pris der svarer til Tryg's.

GF og Runa har ingen undtagelse for +1000ccm reglen, så de var udelukket.

Min cykel er en FJ1100 fra 1984, jeg er 35år og bor i en kommune
forsikringsselskaberne elsker. Og nej, det er ikke en kontaktannonce, men
baggrund for priserne

Så bliver det alligevel en god sommer!

Ha' en god sæson!

Torben

P.S. Jeg har tilmeldt mig DMC kørekursus, så de gamle reflekser kan blive
vækket til live, før jeg går til den igen.

Fra : Per P.

Dato : 28-02-04 09:00

> [...]

> P.S. Jeg har tilmeldt mig DMC kørekursus, så de gamle reflekser kan blive
> vækket til live, før jeg går til den igen.

Fed, jeg skal dog ikke selv til Tune og vifte med armene, men jeg er sikker
på at mine sjællandske medinstruktører vil give dig en god oplevelse.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Orv mand, tror du også vi kan køre op af den skrænt.....