Værksted ?
Fra : Why

Dato : 27-02-04 13:29

Hej igen

Er der nogen der ved, om det mig muligt at leje mig ind på et værksted
her i Århus området.?

For det ser ud til jeg for en Reserve MC hjem i næste Weekend.
Takket være et par rigtig gode menneske der har sagt ja til at hjælpe
mig med at hentet en MC i tyskland.
Men da jeg ikke selv har et værksted, og min gamle klub Desvære ikke
kan hjælpe mig med mit project (udskifting af motor og EVT forgaffel)
Ja så jeg nødtil at finde en anden måde at kunne få skifte motor på

Et andet ?mål kunne være hvorlang tid vil det ca. tag at skifte feks.
Motor og Forgaffel på sådan en Honda CBX750F ? når der 3 mand hvor de
to af dem har prøvet lidt af værd med at lave MC'er.

Mvh.
Poul-M Olsen
Alias Skyrider#1
Ps.Der bare lidt ked af ting lige nu

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-02-04 09:48

Hej Poul

Har lige sendt dig en mail. Hvis ikke denne mailadresse er valid, så send
mig lige en mail med din rigtige adresse.....

Mon så ikke nok vi kan løse dit problem

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 28-02-04 10:42

On Sat, 28 Feb 2004 09:47:45 +0100, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Hej Poul
>
>Har lige sendt dig en mail. Hvis ikke denne mailadresse er valid, så send
>mig lige en mail med din rigtige adresse.....
>
>Mon så ikke nok vi kan løse dit problem
det ville jeg da ikke pive over vis det kunne gi sig
Men har lige rette lidt på min newsreader så der en valid mail og navn
Og har send en til dig også

Mvh.
Poul-M
Alias Skyrider#1