Nybegynder forsikring?
Fra : Michael Hansen

Dato : 27-02-04 11:49

Har kigget lidt i tidligere indlæg ang. forsikringer.
Er hankøn, 24 år, maskine GSX 600 F, der skal forsikres.
Men jeg ville godt have kasko på cyklen, eller ihvertfald bare brand/tyveri
(hvis dettte kan lade sig gøre)
Er nuværende gf kunde og fik en pris på 2399 i ansvar, hvilket jeg synes er
ok. Men kan ikke få kasko :(
Hvilke andre selvskaber er rimlige, eller kan dette slet ikke lade sig gøre
pga. af alderen?
Michael

Fra : Johnny Johansen

Dato : 27-02-04 12:17

Prøv at gå ind under denne gruppe på google:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.fritid.motorcykel

og søg på "forsikring" og du vil få et hav af tråde, da det har været oppe
rigtig mange gange.

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-02-04 17:08

> Hvilke andre selvskaber er rimlige, eller kan dette slet ikke lade sig gøre
> pga. af alderen?

prøv dig frem, find alle selskabernes tlf. nr. på nettet og brug så en time eller 2
i morgen på at ringe til dem. og fortæl så meget som muligt.
post nr. evt garage? alarm? og evt. samle rabat hvis du flytter alle forsikringerne over.
osv. husk at kontrollere om din ulykkes fors. dækker uheld i forbindelse med mc-kørsel.

bo-gsxR

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-02-04 17:09

"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse news:403f2098$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Har kigget lidt i tidligere indlæg ang. forsikringer.
> Er hankøn, 24 år, maskine GSX 600 F, der skal forsikres.

denne model kan være dyrere end eks. sv650 pga. kåben og at der står
"x" i navnet

bo-gsxR uden kasko

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 28-02-04 13:28

"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> wrote:

>eller ihvertfald bare brand/tyveri
>(hvis dettte kan lade sig gøre)
Den kombination havde jeg tidligere, da jeg havde en cykel forsikret
hos Fair.

--
Kåre