Suzuki Bandit forum
Fra : Helle

Dato : 27-02-04 10:51

Der er netop startet et nyt forum for Suzuki Bandit kører.
Forummet er at finde på adressen:
http://groups.msn.com/DanskSuzukibandit6001200

Helle

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-02-04 18:30

hh@helleh.dk (Helle) writes:

> Der er netop startet et nyt forum for Suzuki Bandit kører. Forummet er
> at finde på adressen: http://groups.msn.com/DanskSuzukibandit6001200

Hvad skal vi dog med alle de ekstra fora for folk der kører på det ene
eller på det andet? Hvad er der nu galt med DFM? Jeg kan da ofte godt
bruge erfaringer fra folk selv om de kører på en anden MC end jeg.

Jeg bliver i hvert fald her i DFM selv om jeg også har en Bandit - jeg
orker heller ikke alt det der webhalløj.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-02-04 21:09

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Hvad skal vi dog med alle de ekstra fora for folk der kører på det ene
> eller på det andet? Hvad er der nu galt med DFM? Jeg kan da ofte godt
> bruge erfaringer fra folk selv om de kører på en anden MC end jeg.

Hehe. Der er vi forskellige os to! Jeg holder meget af DFM men finder masser
af nyttig information om præcis min model på et amerikansk website, der
udelukkende omhandler Fazer 1000.

> Jeg bliver i hvert fald her i DFM selv om jeg også har en Bandit - jeg
> orker heller ikke alt det der webhalløj.

Jeg bliver her også - men synes sagtens folk kan kombinere hvis de selv kan
overskue det. Jeg kan personligt godt overskue det - men nu følger jeg nok
heller ikke med i så mange nyhedsgrupper som dig.

--
Tony
Kilofazer

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-02-04 22:04

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Hehe. Der er vi forskellige os to! Jeg holder meget af DFM men finder masser
> af nyttig information om præcis min model på et amerikansk website, der
> udelukkende omhandler Fazer 1000.

Ja, et website - det er en ting. Der er fx også Bandit-FAQ'en, som jo
er et glimrende site for information om Banditter, men det er altså
ikke det samme som et webforum.

Måske er jeg bare gammel og bitter, men jeg har aldrig kunnet fordrage
webfora i det hele taget. En undtagelse er /. til tider, men det er
kun fordi jeg kan læse det i min foretrukne newsreader.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Armand

Dato : 03-03-04 01:18

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller på det andet? Hvad er der nu galt med DFM? Jeg kan da ofte godt
> bruge erfaringer fra folk selv om de kører på en anden MC end jeg.

Hørt!

I mine øjne er der endvidere for meget rygklapperi i sådanne mærke-fora, ja
for den sags skyld også i mærke-klubberne, og det er ikke ligefrem
befordrende for sagligheden :-|

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 03-03-04 10:21

In article <c238cd$2qvk$3@news.cybercity.dk>,
armand@mcSTREGchaufførerne.dk says...
> I mine øjne er der endvidere for meget rygklapperi i sådanne mærke-fora, ja
> for den sags skyld også i mærke-klubberne, og det er ikke ligefrem
> befordrende for sagligheden :-|

Det er nu ikke min opfattelse.
Selvfølgelig skal man være parat til, når som helst, at modtage en
sårende bemærkning og en hånlig latter; men sagligheden fejler ikke
noget.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 28-02-04 00:24

Helle wrote:
> Der er netop startet et nyt forum for Suzuki Bandit kører.
> Forummet er at finde på adressen:
> http://groups.msn.com/DanskSuzukibandit6001200
>
> Helle

Cool
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Hans Henriksen

Dato : 28-02-04 13:52

Øhhh, er det kun mig der ikke kan få linket til at virke???
bandit 600

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 28-02-04 21:39

Hans Henriksen wrote:
> Øhhh, er det kun mig der ikke kan få linket til at virke???
> bandit 600

Ja, hos mig virker det fint???

Prøv det her: http://groups.msn.com/DanskSuzukibandit6001200
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Moller

Dato : 28-02-04 15:36

"Helle" <hh@helleh.dk> skrev i en meddelelse
> Der er netop startet et nyt forum for Suzuki Bandit kører.
> Forummet er at finde på adressen:
> http://groups.msn.com/DanskSuzukibandit6001200

Wauv... jo jo... nå ... hmmm ... hvis det er pga. der er i tanken om at
danne en dansk Bandit klub så er det ok ide... men er det et forum for at få
hjælp til banditten osv... så vil jeg nu mene at dfm + Bandit Faq og deres
forum er rigeligt, og nok en del bedre at få hjælp via.

VH
Lars Molnit
Bandit 1200 S
MZ ETZ 251 CDi

Fra : Hans Henriksen

Dato : 29-02-04 10:34

Nå, nu har jeg også fået linket til at virke!

Men det der Bandit Faq Lars skriver om, hvad er det og hvor finder man så
det???

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 29-02-04 11:57

> Men det der Bandit Faq Lars skriver om, hvad er det og hvor finder
> man så det???

Hej Hans

Hvis då går ind i google.com og skriver Bandit Faq er det det 1.
motorcykelrelaterede link der dukker op. Prøv selv, eller klik her:
<http://members.accesstoledo.com/fastlarry1/banditfaq.htm>

Det er almindelig høflighed her i gruppen at svare under det man citerer og
skære så meget som mulig væk af det oprindelige indlæg, uden at meningen
forsvinder. Grunden til dette er at man ikke behøver at læse hele strengen
for at kunne følge med i en tråd, men at man via et enkelt indlæg kan få en
forståelse for hvad det handler om. Der er mange der stadig har modems, og
derfor er det er fordel at "spare" på pladsen ved at skære unødig tekst væk.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85