Gear olie - GSF600F
Fra : Martin G.

Dato : 26-02-04 21:03

Hey!

Nogen der kan oplyse mig om hvilken gear olie en GSX600F fra 98 helst skal
have, og hvor meget den skal have?
Der står intet om gear olie i manualen..

MVH
Martin

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 26-02-04 21:11

"Martin G." skrev i meddelelsen

> Nogen der kan oplyse mig om hvilken gear olie en GSX600F fra 98 helst skal
> have, og hvor meget den skal have?
> Der står intet om gear olie i manualen..

Der er ikke seperat gearolie.

3,6 L. SAE 10W40 motorolie uden filterskift
3,8 L. SAE 10W40 motorolie med filterskift

Kig evt. i motobase på www.louis.de

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Martin G.

Dato : 26-02-04 21:19

Jah, en af mine kammier var godt nok inde på det :)
Det betyder vel også at olien skal være af rimelig god kvalitet så.

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 26-02-04 21:30

"Martin G." skrev i meddelelsen
> Jah, en af mine kammier var godt nok inde på det :)
> Det betyder vel også at olien skal være af rimelig god kvalitet så.

Det kan kraftigt anbefales at bruge en rigtig god olie. Men det behøver ikke
nødvendigvis at koste en bondegård af den grund.

Herunder er bestell nr. hos www.louis.de
10050670 Delo Oliefilter 6,45 Euro
10002916 Kobberringesæt 1,45 Euro
10038906 Delo 10W50 fuldsyntetisk olie 24,95 Euro
Forsendelse 6,95 Euro
Ialt 39,80 Euro, ca. 300,-

Typisk lev. tid fra dem er op til en lille uges tid. Jeg plejer at få mine
varer ca. 4-5 dage efter bestilling.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271