Sne og en GS500 ØVØVØV
Fra : Esben Bøll

Dato : 26-02-04 16:36

Kæesten og mig var lige ude hos de gamle og hente hendes GS500 i garagen og
vejret var da også fint på jeg til svendborg fra Odense.
Men på vejen hjem som himmel og jord pludselig i et. ØV
Møjsne tænkte jeg.
Så fik jeg ellers lov til at køre damens GS500 med Glatte!! Meget Glatte!!
sommerdæk og hun tog min Transalp som stod noget bedre fast.
så kunne jeg ellers få lov til at bruge de næste 3 kvarter på at køre de
sidste par kilometer hjem med spindende baghjul.
aldrig har jeg været så træt og kold.

Men hvad så. Det er jo en del af det at være motorcyklist )))
Og jeg har vist lært at huske at tjekke vejrudsigten næste gang!

MVh Esben Bøll (som snart har fået varmen)
Odense
TA" 95 og til tider GS500 ;-/

Fra : Henry

Dato : 26-02-04 20:44

> [...]
>
> Men hvad så. Det er jo en del af det at være motorcyklist )))
> Og jeg har vist lært at huske at tjekke vejrudsigten næste gang!

GS500 ruster som en i he..... husk at vaske den grundigt.

mvh
Henry

Fra : TheHobbit

Dato : 26-02-04 21:15

Esben Bøll wrote:
[snip]
> de sidste par kilometer hjem med spindende baghjul.
....og nogen siger en GS500 ikke kan lave hjulspind uden at man (mis)bruger
kobling!! Det kan den jo sagtens!!

/Stephan - DT125, GS500E og CBR600 f3
http://www.dfmc.dk/?id=297