Ikke mere Action idag tak !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 26-02-04 03:58

På vej hjem fra Jobbet efter at have været i fredericia og oplevet den
Vildeste snebyge på fyn (med Lastbil)var humøret højt da jeg kunne se
vejret var perfekt i Kbh og over Øresundsbron´s webcam. Klart mm og kun et
par enkelte hvide klatter hist og pist i rabatten mm, sprang jeg glad
afsted hjemover Øresundsbroen med Honda´en (min Pendler knallert Cbr 1000
F) føret var fornemt og masser af "grip"

Men ak det skulle ikke fortsætte !!!!!

Nøjagtigt efter broen der hvor rampen nedaf rammer sverige, og man kører
på Ffast grund undre jeg mig over at vejbanen pludselig ændre textur til
skinende glas agtig, og tænker hmm måske sq man ...... og så sker det
forhjulet slipper HELT, får koblet ud og triller ca 25 M uden styring
overhovedet mens jeg lige når at tænke Åååh Ohhh Hva nu Alfons Åberg, får
forhjulet ligeså stille grep igen og JEG styrer igen Puuuuuiiiii mens jeg
gir sagte gas for at ramme omdrejnings tallet for at baghjulet ikke skal
sætte ind med en kraftig motorbremse, rammer rigtigt med omdrejninger og
lader den langsom trække farten ned fra de ca 100 Km/t jeg kørte til ca 50
Km/t en HEL del friskere og vågen end bare 200 M før, Godt man ikke er
helt grøn og gik i panik så var det gået HELT galt...

Så nu sidder jeg lige og lurer lidt på om mon ikke det var smart at købe
et togkort bare een måned mere, sådan for en sikkerheds skyld altså

MvH Eg (med sved på panden)

Fra : NielSV650

Dato : 26-02-04 05:31

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
[SNIP] efter for godt befindende....

>..... og så sker det
> forhjulet slipper HELT,

Psykopat! Tænk at rive modellen på hjul i sne og glat føre... tsk tsk...
stive svensker ;-b

> Så nu sidder jeg lige og lurer lidt på om mon ikke det var smart at købe
> et togkort bare een måned mere, sådan for en sikkerheds skyld altså

Joo.... her i Lyngby har det været samme procedure de sidste par dage...
Tåge om morgenen, sol og opklaring senere, og strålende stjerner om
aftenen.... og så.... sne og tåge om morgenen... DOH!

Jeg går i skole - kan lige overkomme de ~250m

> MvH Eg (med sved på panden)

Niels (med søvn i øjnene)