Tur til bakken??
Fra : Kenneth T

Dato : 25-02-04 23:27

Hejsa

Jeg, har besluttet at tage over og åbne bakken i år 1.april, til lejligheden
har jeg bestilt solskin & godt vejr i rigelige mængder, samt taget en
fridag. Men jeg ved ikke hvordan det plejer at foregå, da det bliver for
første gang.
Jeg kommer fra djursland, og jeg kan forstå at der plejer at være en eller
anden form for opsamling deroveraf, så jeg skal jo sikkert med fra
Randers/Århus. Men hvorledes plejer det at hænge sammen tidsmæssigt..

Hvornår kører man fra Randers?
Hvornår Åbner man bakken?
Hvornår skal jeg resevere plads på færgen hjem?

-
Venlig Hilsen
Kenneth T
ZX12R ....klar, parat, 1.marts!

Fra : anders majland

Dato : 26-02-04 11:08

> Hvornår skal jeg resevere plads på færgen hjem?

Nu

Men du får temmelig travlt med at komme fra bakken hvis du skal nå den
sidste færge klokken 21:00. Du kan nok stortset kun nå at køre der ud
og parkere inden du skal hjemad ... Med mindre du kører "væsenligt
hurtigere end tilladt"* skal du nok regne med næsten 1,5 time fra bakken
til færgen. I princippet skal man også være der 15min før.

* Fra Holbæk til Odden er der mange strækninger med 60km/t begrænsning
og det ødelægger hurtigt gennemsnitsfarten ....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-02-04 12:00

Jeg ville nok tage en overnatning derovre. Det gjorde jeg. Det plejer at
være hundekoldt at kører hjem..... Og så er der dælme langt til Jylland

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 12:22

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg ville nok tage en overnatning derovre. Det gjorde jeg. Det plejer at
> være hundekoldt at kører hjem..... Og så er der dælme langt til Jylland

Og det behøver ikke at være voldsomt dyrt.
F.eks.: www.danhostel.dk

Mvh
Biker-Torben
(der har lidt dårlig samvittighed, fordi jeg kun bor ca. 5. min. fra
Nørrebrogade (hvorfra starten går)og alligevel overvejer kun at kigge ...)

Fra : anders majland

Dato : 26-02-04 13:30

> Det plejer
> at være hundekoldt at kører hjem..... Og så er der dælme langt til
> Jylland

Kylling Det er vist ved at være mit mantra herinde

Fra : Why

Dato : 26-02-04 19:12

On Thu, 26 Feb 2004 13:30:04 +0100, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Kylling Det er vist ved at være mit mantra herinde

For mit vedkommen handler det ski mere on sikkerhed, har jeg fundet ud
af. Ikke sjovt at komme fra Horsens og mod Århus for at nå til enden
af motorvejen og så skal trække kobling. Med det resultat at det kunne
jeg simplehen ikke min finger var froset til IS (Avvvvvvvvvv)

Skyrider#1

Fra : Brian Laursen

Dato : 26-02-04 22:42

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Jeg ville nok tage en overnatning derovre. Det gjorde jeg. Det plejer
> at være hundekoldt at kører hjem..... Og så er der dælme langt til
> Jylland

JA og nu kan man jo overnatte hos katana mc

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

Hjulløs
http://www.Galtenmc.dk
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Henrik Mønster

Dato : 27-02-04 09:19

"Brian Laursen" <REMOVEBrian.W@stofanet.dk> wrote in message

> --
> Venlig Hilsen
>
> Brian W. Laursen
> http://dfmc.dk/155

KaNtana MC om jeg må be! og ja det kan du, send en mail til
mail@kantanamc.dk

M.v.h. Henrik
Kantana MC

Fra : Jack Jensen

Dato : 27-02-04 20:17

"Henrik Mønster" <nina.henrik@FJERNmobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

Bakken?
- Er det ikke kun for havelåger med motor på?
Men god fornøjelse

Mvh.
Jack

Fra : Jens U

Dato : 27-02-04 21:22

Jack Jensen skrev ...
> Bakken?
> - Er det ikke kun for havelåger med motor på?
> Men god fornøjelse

Nej!

Tak, skal for 12 år i træk over og åbne bakken.
--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-03-04 17:14

> Hvornår kører man fra Randers?
> Hvornår Åbner man bakken?

af en eller anden grund ( sikkert news-serveren )
kan jeg ikk altid se de svar der kommer her i gruppen

jeg kan ikk se hvornår kører derovre fra?
jeg tænker på odense/nyborg egnen.

bo-gsxR ( spørger for en person uden indernet )