Årgang ???
Fra : 2HOT4YOU

Dato : 25-02-04 21:12

Hej
Kan man ud fra stel nr. finde ud af hvad årgang mcén er fra ?

--
slet FJERN i e-mailen
777FJERN@cykel.dk

Fra : Peter Graff

Dato : 25-02-04 21:19

ja

Fra : 2HOT4YOU

Dato : 25-02-04 21:21

Tak
og er der så nogen der kan fortælle mig hvordan jeg finder ud af det ?

Fra : Brian Laursen

Dato : 25-02-04 21:28

2HOT4YOU wrote:
> Tak
> og er der så nogen der kan fortælle mig hvordan jeg finder ud af det ?
>

> "Peter Graff" <peter.graff@fjernoncable.dk> skrev i en meddelelse

Jo lavere desto yngre. Ring til en impotør og forhør dig

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

Hjulløs
http://www.Galtenmc.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-02-04 21:50

Brian Laursen wrote:

> Jo lavere desto yngre. Ring til en impotør og forhør dig

Siden hvornår er de begyndt at tælle nedad?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Wheeler

Dato : 25-02-04 22:00

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> wrote

> Siden hvornår er de begyndt at tælle nedad?
> --
> mvh Jes Vestervang

GRILL

--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Brian Laursen

Dato : 26-02-04 19:01

Jes Vestervang wrote:

> Siden hvornår er de begyndt at tælle nedad?

Høøhh det er de da vidst heller ikke. Jo lavere jo ældre. Det må være sådan.
Min var f.eks nummer 19 i serien.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-02-04 21:30

2HOT4YOU wrote:
> Tak
> og er der så nogen der kan fortælle mig hvordan jeg finder ud af det ?

Så bliver du først nødt til at fortælle hvilken cykel det drejer sig om,
samt hvilken årg. du tro den er fra !!!

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : 2HOT4YOU

Dato : 25-02-04 21:56

Det er suzuki GS 750 og jeg regner med den er fra mellem 1978 - 1981

Fra : Armand

Dato : 25-02-04 22:56

"2HOT4YOU" <777FJERN@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> Tak
> og er der så nogen der kan fortælle mig hvordan jeg finder ud af det ?

Det kommer i høj grad an på hvilket fabrikat og model at det drejer sig om.

I mange tilfælde er men ikke hjulpet meget med modellens egentlige årgang,
derved at de små danske importører har det med at hente hengemte modeller
hjem fr udlandet, og derved er det danske import og salgs -år ofte noget
senere end modellens egentlige alder!

Til brug ved reservedels-bestilling er det rart at kunne opgive korrekte
årgang, men i det tilfælde er sælger oftest bedst hjulpet med stelnummeret
alene, hvorudfra hán så udleder årgangen!

--
Armand.

Fra : Søren

Dato : 27-02-04 14:25

> Hej
> Kan man ud fra stel nr. finde ud af hvad årgang mcén er fra ?
>
> --
> slet FJERN i e-mailen
> 777FJERN@cykel.dk

Hej 2HOT4YOU

Du kan se på http://www.mcnimbus.dk/spec/motordato/index.html hvilken årgang
din Nimbus er.
Stelnummer = motornummer.

/Søren

Fra : jørgen Sørensen

Dato : 27-02-04 15:01

prøv disse 2 link de burde kunne hjælpe dig lidt
http://www.suzukicycles.org/_misc/identification.shtml
http://www.suzukicycles.org/photos/identification/FRAMELIST_1100-pix-wide.jp

Hilsen
Jørgen Sørensen