Z3 fra M&P er ikke det fede tibud
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 25-02-04 11:12

Hej DFM

Igår og i forgårs brugte jeg meget tid og energi på at promovere et tilbud
fra M&P www.mandp.co.uk. Jeg havde fået et tip om at de solgte tre sæt
Metzelerdæk meget billigt, og da jeg er inde at se på siden var der akkurat
et 3-pack tilbud. Det så ud som om at man kunne købe 3 sæt Z3 dæk for 850kr
pr. sæt incl. porto. Jeg synes det lød meget billigt, men ikke urealistisk.
Z3 er et dæk der er på vej ud af Metzelers dækprogram, og jeg tænkte de
msåke havde et lager de skulle af med. Jeg braldrer straks ud med det på DFM
og fortæller detalieret hvordan man bestiller. Jeg er så sikker i min sag,
for lige at føje spot til skade, at jeg også sviner dem til, der synes det
er lidt for billigt. Nå, men efter M&P oplever en telefonstorm af danske DFM
brugere der skal bestille 3 sæt dæk til fantasipriser. Så er det
(naturligvis) Armand der smider bomben. Det er ikke tre sæt, men tre dæk.
Man kan altså få to Z3 bagdæk og 1 fordæk for de ca. 2500kr. Det er stadig
en fair pris, og meget billigere end i Danmark, men slet ikke det KANON
tilbud det havde været hvis det havde været tre sæt dæk.
----------------------
Nu står vi så tilbage med problemet. Mange DFM læsere har bestilt dæk, i
troen om der var verdens bedste tilbud, hvilket det ikke var. Så nu skal en
masse ordrer stoppes. Man kan læse M&P's regler her:
<http://www.mandp.co.uk/termpop.htm>

Jeg ridser lige kort reglerne op:
Alle ret til at afbestille deres ordre og få alle deres penge tilbage.

Man kan skrive eller ringe til M&P med det samme og afbestille sin ordre. De
har følgende E-mail og telefon nummer:
0044 87057 03030 sales@MandP.com

Har man modtaget dækkene kan man sende dem retur inden 7 dage sammen med en
kopi af faktura, og en beskrivelse af grunden til man sender varen retur.
Varen skal sendes retur i den originale emballage.

Hvis nogen har problemer med engelsk skal jeg personlige gerne hjælpe med at
afbestille varen.
---------------------------

Jeg har meget røde ører. Det var det sidste jeg tænkte på da jeg gik i seng,
og det første jeg tænkte på da jeg stod op. Jeg giver en kasse kvajebajer
til TPT til sommer!

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Johnny Johansen

Dato : 25-02-04 11:38

"Jens Jacob Bager Jensen" skrev i en meddelelse

> [...]
> Mojn Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Jeg bestilte også selv "3 sæt" i går og har lige sendt en afbestilling
afsted.
Det kan godt være det er dumt at sende det gode tilbud ud i gruppen uden at
være helt sikker på det er rigtigt, men jeg har det sku selv på samme måde.
Man ser et mega tilbud og bliver grebet af en ustyrlig købe trang og vil
selvfælgelig fortælle andre om det gode tilbud. Det var jo heller ikke din
hensigt at snyde nogen her på gruppen, så jeg tager det fra min side med
sindsro. Hvis ikke jeg kan afbestille, køber jeg dem bare alligevel, det er
trods alt stadig et godt tilbud.
Du skal ikke ligge søvnløs pga. det, men jeg kan da godt drikke en
kvajebajer :)

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Erik

Dato : 25-02-04 11:39

<Klip snip>

Det gør nok ikke så meget, jeg synes stadig det var et godt initiativ, folk
har også selv ansvar for at læse betingelserne for en handel!

Mvh.
Erik

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-02-04 11:50

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

[Knapt så billige dæk]

Don't beat yourself up - det var trods alt RacerNiels der fandt
"tilbuddet"

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 25-02-04 11:55

> Don't beat yourself up - det var trods alt RacerNiels der fandt
> "tilbuddet"

Ja. Jeg var så heldig at RacerNiels selv tog ansvaret for at fundet af
tilbuddet lige før lorten ramte ventilatoren. Så alle dødstrusler via
E-mail forwarder jeg bare til Niels. Jeg har dog ikke modtaget
ubehageligheder over e-mail endnu, og jeg håber, at hvis noget har noget at
sige til mig, så kan det tåle at blive vist i denne tråd.

Fra : MKS - 74

Dato : 25-02-04 12:04

On Wed, 25 Feb 2004 11:55:24 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> Jeg har dog ikke modtaget
>ubehageligheder over e-mail endnu, og jeg håber, at hvis noget har noget at
>sige til mig, så kan det tåle at blive vist i denne tråd.

Honest mistake siger jeg....

(grus i vaselinen ville en anti-Honda personage måske kalde det ..)

Mon ikke det fleste tager det (som de bør) med relativt ophøjet ro,den
reelle skade er jo til at overse,og intentionen var jo god nok.

--
-Michael

Fra : NielSV650

Dato : 25-02-04 12:18

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message
> (grus i vaselinen ville en anti-Honda personage måske kalde det ..)

GRILL

> Mon ikke det fleste tager det (som de bør) med relativt ophøjet ro,den
> reelle skade er jo til at overse,og intentionen var jo god nok.

Ja, det er jo tilladt at tænke selv Bare fordi én går over for rødt og
slipper fra det, skal man nok lige selv kigge efter biler inden man selv
øffer over.... eller noget...

Niels
S FAU himmelblau

Fra : NielSV650

Dato : 25-02-04 12:17

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:ra%_b.4184$Z9.3356@news.get2net.dk...
> [...]
at
> sige til mig, så kan det tåle at blive vist i denne tråd.

Jaja, bror lort - i medgang og modgang!

Faktisk er en "3 pack" med D208 kun omkring £15 dyrere end Z3'erne....

Niels
S FAU himmelblau

Fra : Armand

Dato : 25-02-04 17:36

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:
>
> [Knapt så billige dæk]
>
> Don't beat yourself up - det var trods alt RacerNiels der fandt
> "tilbuddet"

Og uheldigvis lige akkurat nåede at promovere sig selv som rette ophavsmand
til opdagelsen, inden at der gik backfire i sagen

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-02-04 09:15

"Armand" writes:

> Og uheldigvis lige akkurat nåede at promovere sig selv som rette
> ophavsmand til opdagelsen, inden at der gik backfire i sagen

Sådan går det når man fornærmer guderne. Nemisis ser ikke let på den
slags

Fra : Morten dahl

Dato : 25-02-04 12:17

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:Jx__b.3232$1z7.739@news.get2net.dk...
> Hej DFM
>
> snippet en masse uheldigt<

Helt ærligt Bager, har lige været inde og kigge igen..

der står eks.

120/60ZR17 160/60ZR17 MEZ3 3 Pack

på samme måde skriver de andetsteds

120/60ZR17 180/55ZR17 MEZ4 Pair

Det er fandme ikke gennemtænkt af dem.. efter min mening for nemt at
misforstå.

> Jeg har meget røde ører. Det var det sidste jeg tænkte på da jeg gik i
seng,
> og det første jeg tænkte på da jeg stod op. Jeg giver en kasse kvajebajer
> til TPT til sommer!

Nå ja, men så giver jeg den næste kasse.. (skal sku nok nå og kvaje mig)

-
Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 25-02-04 23:56

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> wrote in message

> Nå ja, men så giver jeg den næste kasse.. (skal sku nok nå og kvaje mig)
>
> -
He He her bliver jeg nok også nød til at blande mig og sige at den tredje
kasse nok står på min regning :) samme grund som Morten.
Det ender jo med at vi bliver fulde :)

Michael

Fra : NielSV650

Dato : 25-02-04 12:46

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:Jx__b.3232$1z7.739@news.get2net.dk...

[snip en masse dæk-unskyldninger]

Ja, det er jo trist nok, men nu har man chancen for at få nogle gode dæk
(IMHO) istedet for

D207 er på tilbud til £130 +/- £2
D208 til £141,54
Pirelli Diablo til £151,99
Pilot Sport til £161 (jeg kørte 12000km på mit sidste sæt, inkl 3
banedage)

Helt tossede er de nu ikke, de britter.... trods alt..

Niels
S FAU himmelblau

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 25-02-04 19:06

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote in message

> Pilot Sport til £161 (jeg kørte 12000km på mit sidste sæt, inkl 3
> banedage)

Ja, fint, Niels.
Og hvis du havde kørt videre kunne du sikkert have kørt 80.000km på fælgene,
og derefter 30.000 km kun på bremseskiverne :->

Pilot Sport er blødt og meget spidst, så det slides hurtigt.
Jeg kørte 7.400 på mit seneste bagdæk.

PS: Jeg vejede iøvrigt mit nye bagdæk ved seneste skift (160/60). Det gav
5240g uaffjedret masse. Skal vi ikke samle en tabel over dæk-vægt, når nu
fabrikanterne ikke oplyser den ?

--
VH Flemming Nyboe

Fra : Ninja Rider

Dato : 25-02-04 20:45

Hejsa

Flemming Nyboe wrote:
> [...]
> og derefter 30.000 km kun på bremseskiverne :->
> Pilot Sport er blødt og meget spidst, så det slides hurtigt.

Jeg nåede kun 5500km på mine sport! (Bagdækket)

> PS: Jeg vejede iøvrigt mit nye bagdæk ved seneste skift (160/60). Det gav
> 5240g uaffjedret masse. Skal vi ikke samle en tabel over dæk-vægt, når nu
> fabrikanterne ikke oplyser den ?

Fin ide!

Hvad med at Tonny lavede et eller andet guf til det på han's Udemærkede
side?

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Armand

Dato : 25-02-04 21:22

"Flemming Nyboe" <flemREMOVEming.e@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> PS: Jeg vejede iøvrigt mit nye bagdæk ved seneste skift (160/60). Det gav
> 5240g uaffjedret masse. Skal vi ikke samle en tabel over dæk-vægt, når nu
> fabrikanterne ikke oplyser den ?

Læs dæktests i diverse mc-magasiner - Dér er vægten et væsentligt kriterie i
sammenligningen!

--
Armand.

Fra : NielSV650

Dato : 25-02-04 22:00

"Flemming Nyboe" <flemREMOVEming.e@get2net.dk> wrote in message
> Pilot Sport er blødt og meget spidst, så det slides hurtigt.

Ja, det spidse går hurtigt af når man kører ligeud....

/Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-02-04 12:23

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> [...]
>
> Jeg har meget røde ører. Det var det sidste jeg tænkte på da jeg gik
> i seng, og det første jeg tænkte på da jeg stod op. Jeg giver en

Hej Jens.

Der er sq ingen skade sket, jeg skulle jo bruge et sæt nye dæk alligevel, og
så får jeg jo prøvet et sport's dæk, i stedet for et sport/touring dæk,
og jeg fik jo trods alt et ekstra bagdæk for pengene

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 25-02-04 17:03

Ja ja havde man nu ikke været så begærlig, havde man nok selv nået at læse
teksten.

MVH Ove som har afbestilt-))

PS jeg er sgu villig til at prøve igen ,hvis du finder andre tilbud.
PPS det er godtnok den længste tråd jeg kan huske

Fra : NielSV650

Dato : 25-02-04 19:52

"Ove Jakobsen" <ovejakobsen@oncableDOTdk> wrote in message
> MVH Ove som har afbestilt-))
> PS jeg er sgu villig til at prøve igen ,hvis du finder andre tilbud.

Prøv D207'erne. £130 er sq'te nogen dårlig pris!

Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Armand

Dato : 25-02-04 17:39

> [...]
seng,
> og det første jeg tænkte på da jeg stod op. Jeg giver en kasse kvajebajer

HÆ!
Lidt over fire måneder at glæde sig til at foreholde dig/jer sagen igennem
hele aftenen, er næsten for længe!

--
Armand.
(der forudser at Bager i år ikke går tidligt i seng p.g.a. træthed)

Fra : Tommy Fer

Dato : 25-02-04 20:51

> --
> Armand.
> (der forudser at Bager i år ikke går tidligt i seng p.g.a. træthed)

*GG* Kunne godt tænke mig at se en statistik over antallet af bagers indlæg
efter kl 22.15. Det må være et fåtal... Han går ud som et lys kl 22

mvh Tommy Fer

Fra : NielSV650

Dato : 25-02-04 21:34

"Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> *GG* Kunne godt tænke mig at se en statistik over antallet af bagers
indlæg
> efter kl 22.15. Det må være et fåtal... Han går ud som et lys kl 22

Tommy, har du farvet hår???

Niels *fattede _godt_ Armand's hentydning til mobberi*
S FAU himmelblau

Fra : Tommy Fer

Dato : 25-02-04 22:12

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indlæg
>
> Tommy, har du farvet hår???
>

> Niels *fattede _godt_ Armand's hentydning til mobberi*

Se, det gjorde jeg nu egentligt også... jeg funderede bare lidt virdere over
bagerens træthed.. til hverdag..

mvh Tommy Fer