Jeg kan stadig lugte osen
Fra : Per Jakobsen

Dato : 25-02-04 04:54

Saa naermer faaraaret sig herovre i staterne, jeg kan baade maerke, og se at
Motorcykel ejere, klargoer, pudser og leger med deres anden kaerlighed. her
til aften fik mine naboer gang i deres sports maskiner (kunne desvaerre ikke
se hvilke), voksne maend der bare koerte rund om bolig blokken, masser af
braendere, baghjul ja! hele svineriet. FEDT.

I vejr udsigten er prognosen de naeste par dage paa over 10, grader og
solskin. Ikke nok med det saa er det jo i naeste uge at der er Daytona
bikeweek, og det er jo en event som tiltraekker mange men ogsaa daekkes godt
paa tv.

I denne weekend er der da ogsaa indianapolis Motorcycle Expo, og det skal
jeg da bestemt ind og se.

Saa har jeg jo min 2 wheel Tuesday paa speed tv, som normalt er 2 timer med
tips, trick, anmeldelser og opsumering at events for os MC'ere. I dag var
det en anmeldelse af Triumph Daytona, hvorledes man klargoer sin MC, til
denne saeson, og showet idag havde en special guest Playboy maten fra 50
aars udgaven af magasinet, SAVL.

Og imorgen skal jeg ud og cruise og nyde solen, fordi nu kan jeg ikke holde
det ud at vaente laengere.

Per