rukka - fastpris eller tilbud
Fra : tom nielsen

Dato : 24-02-04 00:54

Hejsa,

Var idag på rundtur og fik prøvet en masse forskelligt tøj.
Det mest interessante sæt var et todelt fra Rukka, men prisen var sgu lidt
peberet. (havde håbet at kunne holde det samlede budget under 10K). Kommer
Rukka nogensinde på udsalg, eller bliver det altid solgt til vejl.pris ?
Det lykkedes mig nemlig ikke at finde noget der var nedsat. Eller er deres
2004 modeller bare ikke kommet på markedet endu.

Er der noget dårligt at sige om Rukka's tøj ? det virker som god kvalitet,
og pasformen var også rigtig god.

Hilsen Tom
ps. det var model "Pablo" hvis nogen skulle være interesseret.

Fra : NielSV650

Dato : 24-02-04 03:49

"tom nielsen" <toms@sport.dk> wrote in message
> [...]
Kommer
> Rukka nogensinde på udsalg, eller bliver det altid solgt til vejl.pris ?

Louis.de er din ven!! Hold øje med restposten og angebote. Der kommer
uendelige rabatter engang imellem nede hos prøjsen
(Prisen for Pablo er pt ?399,- så der er ikke det store sparet i forhold
til f.eks. Aagesen)

> Er der noget dårligt at sige om Rukka's tøj ? det virker som god kvalitet,
> og pasformen var også rigtig god.

Øhh... høhø... Hvordan er det man siger? "Don't feed the trolls"
Rukka og hÅnda er for bøsser - således bliver der i hvert fald stemplet i
min klub, så jeg har solgt min jakke

Bortset fra det, er Rukka vist noget af det bedste taxtil du kan få.

Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-02-04 07:58

> Rukka og hÅnda er for bøsser - således bliver der i hvert fald
> stemplet i min klub, så jeg har solgt min jakke

Og så er det endda mig der har sat klistermærket op. Jeg er Rukka kører på
5. år, og Honda kører på 3.
Min kæreste er dog en pige. Mest for at skjule mine tendenser over for min
forældre naturligvis...

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-02-04 07:48

> Kommer Rukka nogensinde på udsalg

Hej Tom

www.ebay.de www.mchuset.se og www.louis.de

Louis har i øjeblikket Rukka Imatrajakker på tilbud til 1350kr! De koster
3400kr herhjemme. Lige nu er de ikke på lager, men ifølge hjemmesiden kommer
de denne uge. Du kan først bestille dem når de er på lager (grøn motorcykel
betyder varen er på lager). Jeg har lige bestilen en Airpower R2 jakke til
kæresten. Pris i DK 5400kr min pris ved Louis 2060kr. Det er da en
besparelse der er til at forstå.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-02-04 08:01

> www.mchuset.se

Hmm det var ikke MC huset jeg mente, men en anden svensk forhandler der har
Rukka på tilbud ind i mellem . Måske noget med Touring ?? Kan andre træde
til?

Fra : MKS - 74

Dato : 24-02-04 10:01

https://www.touring.se/touring/Servlet

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-02-04 10:04

> https://www.touring.se/touring/Servlet

ARGH! Hvorfor prøvede jeg ikke lige den selv. Jeg havde jo løsningen.
Nå, men det er under "Lagerrensning" det foregår.

Fra : NielSV650

Dato : 24-02-04 12:24

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message
> https://www.touring.se/touring/Servlet

*lol* Prøv at kigger under MotoGP

/Niels
S FAU himmelblau

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-02-04 08:04

> [...]
> hjemmesiden kommer de denne uge. Du kan først bestille dem når de er
> på lager (grøn motorcykel betyder varen er på lager).

Hvis du vil have en billig Imatra jakke på tilbus må du kontrollere
hjemmesiden hele tiden. De kan være solgt på et par timer, så det kræver
konstant overvågning af Louis hjemmeside for at få de helt vilde slagtilbud.
Tilgengæld sparede jeg så 3340kr på Carinas jakke, så det var det værd.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-04 09:30

tom nielsen wrote:
> Hejsa,
[snip]
]> Er der noget dårligt at sige om Rukka's tøj ? det virker som god
> kvalitet, og pasformen var også rigtig god.
Jeg har kørt med Rukka 1 år og har kun positivt at sige om det. Da jeg
skulle ud og ha' tøj besluttede jeg mig for textil da jeg vurderede det var
mest alsidigt - dvs. jeg prøvede ikke læder. Jeg prøvede alt textil i hele
forretningen og Rukka var efter min mening klart bedre end alt det andet. På
de andre var der altid ét eller andet jeg ikke kunne li' - ved Rukka var det
hele bare iorden. Måske lige bortset fra prisen som ligger i den gode
ende... men jeg havde besluttet mig at prisen ikke skulle være det afgørende
og det er et valg jeg ikke har fortrudt.

/Stephan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 24-02-04 09:54

Mon ikke du kan "tale" dig til lidt rabat..... Det kan man vist hos mange
forhandlere

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : anders majland

Dato : 24-02-04 14:10

> Det mest interessante sæt var et todelt fra Rukka, men prisen var sgu
> lidt peberet.

Min første rukka jakke var lidt et tilfælde. Jeg ville have en
goretex&cordura jakke i anderkendt fabrikat og det fandt jeg som et
tilbud på www.touring.se i 98/99 til en rigtig god pris. Senere fik jeg
så købt et par rukka bukser hos www.louis.de (også på tilbud) og i
efteråret 2001 styrtede jeg så og ødelagde den første rukka jakke. Det
kan ikke anbefales at tage en kuretur på et stort nøglebundt ....
Bukserne fik en flænge fra en skærm kant på mc'en men dem har jeg bare
lappet da stoffet og syningerne eller så ud til at have holdt fint til
det (Men jeg kurede også mest på arm, albue og skulder)

Det blev så en Rukka R-tech (igen fra touring) til en god pris (Et par
måneder senere kom de også på tilbud herhjemme). Da jakken var ved at
være godt et år gammel begyndte jeg at få problemer med et par af
tryklåsene . De havde ligesom skåret sig lidt ind i stoffet. Jeg sendte
den til touring der sendte den videre til et goretex center i sverige
der skiftede alle tryklåse.

Jeg har kørt tæt på 50000km med R-tech jakken i alt slags vejr og hele
året uden at blive våd.

Jeg har dog nu erfaret at grunden til at tryklåsene gik istykker første
gang var mangel på vedligeholdelse. Såden en vintersalttåge sætter sig
alle steder og også i tryklåsene så de skal renses og smøres indimellem.
Det samme gælder forsåvidt også lynlåse og klapstyrthjelme ....

Imorges kørte jeg 225 km i slud og sne uden at blive våd. Min handsker
var ved at være gennemblødte til sidst, men både Rukka tøj og
FreyDaytona støvler holdt helt tør.

Konklusion Rukka er kram - Det er hundedyrt, men købt på tilbud er det
ikke så slemt.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Mcisten

Dato : 25-02-04 10:08

Jeg kan kun tilslutte mig at Rukka er kram

Jeg købte selv en rukka jakke og bukser i 1979, nu har jeg brugt sættet både
til mc kørsel, fiskeri og andet der krævede vandtæt / varm tøj.

Det er først gået i stykker sidste år, efter 24 års brug. Men selvom det er
gået i stykker har jeg kunnet få syet jakken om til en vest

Jo kvaliteten og prisen er i top, men regnet ud over årene så har det sæt
været billigere end noget andet mc tøj.

Mvh Mcisten

meddelelse news:c1fmfo$bfb$1@sunsite.dk...

Fra : Jens Ole

Dato : 24-02-04 22:44

Hej NG

Jeg har tidligere haft tøj fra Rukka men efter en lille glidetur på
ryggen!!, skiftede jeg til Dianese (som jeg købte til yderst rimelig pris i
Sverige) og det valg har jeg ikke fortrudt.

Generelt syntes jeg kvaliteten er bedre hos Dianese,- jeg har nu i 2 sæsoner
kørt med deres Cordura/Goretex og det virker bare.

Ingen problemer med lynlåse eller tryklåse og fin pasform til min spinkle
krop!!

Det eneste jeg nogle gange kan blive lidt småirriteret på er at jakken
(Baker) lukker lidt stramt til i halsen, når jeg også har min halsedisse på
men det er vel småting.

Så prøv at kige nærmere på Dianese.

Iøvrigt har jeg i år også købt deresGoreTex støvler men har endnu ikke
praktisk erfaring med dem- endnu men det varer ikke længe.

MVH
JO