det i øsken hallen???
Fra : Mads Andersen

Dato : 23-02-04 22:31

var der nogle der var i over i øsken hallen og så i noget til en Hornet???
for jeg leder stadig efter en ups forgaffel til min, med 16"
jeg har brug for nogle internet add.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-02-04 22:41

"Mads Andersen" <non@non.com> wrote in message
> var der nogle der var i over i øsken hallen og så i noget til en Hornet???
> for jeg leder stadig efter en ups forgaffel til min, med 16"
> jeg har brug for nogle internet add.

Næhh

Fra : Bjørn S

Dato : 23-02-04 22:49

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse
> "Mads Andersen" <non@non.com> wrote in message
Hornet???

> Næhh

Men det var da et link til en hjemmeside med en, her inde for et par uger
tilbage, var ikke det en Horny 600? Der kunne du se hvilke stumper han havde
brugt ved at klikke rundt på billedet, men noget af det, bl.a forgaffelbroen
var specielt fremstillet.

P.S. Det heter altså Øksne-hallen

--
/Bjørn -ikke i Kødbyen, hørte meget af udstillingen var Køge MC's brugte
udvalg............

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-02-04 05:17

Bjørn S wrote:

> P.S. Det heter altså Øksne-hallen

Eller måske Ønskehallen - efter denne omgang?

--
Tony
Fars Fede Fazer

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-02-04 13:39

Bjørn S wrote:
> "Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP uvæsentligt]

> P.S. Det heter altså Øksne-hallen

Hmm.. hvis ret skal være ret og der skal finger... nåh nej, fluekneppes, så
hedder det vel også USD forgaffel (Up-Side Down, ikke U.S. Dollars)? "UPS"
er enten udtryk for en smutter (lidt ligesom i "Hov...!), et
pakketrans-firma (United Parcel Service), eller en nødstrømsfidus til PC'er
med mere (Uninterruptible Power Supply).

Damnation, hvor er der mange forkortelser derude...

--
Freddy
Suzuki SV 650 S-K1