Øskne hallen
Fra : Mcisten

Dato : 23-02-04 12:33

Var udstillingen de 85 kroner værd ?

Kunne desværre ikke selv komme derind, men tager nok rundt til åbent hus i
stedet.

Mvh Mcisten

Fra : Morten Krauw

Dato : 23-02-04 13:46

Mcisten wrote:

> Var udstillingen de 85 kroner værd ?

Ja det syntes jeg. Det var dog i mine øjne ærgeligt, at hverken Suzuki
eller BMW var der. Men det er der jo mange meninger om...

Tilgengæld syntes jeg det var fedt at opleve MZ og Mondial "live".

Det er jo altid rart at se på MC'er, så det var det også i dette tilfælde.

mvh
Morten Krauw
Kawasaki ZX-6R '01

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-02-04 16:34

"Morten Krauw" <morten@krauw.dk> wrote in message

> [...]
>
> Tilgengæld syntes jeg det var fedt at opleve MZ og Mondial "live".
>
> Det er jo altid rart at se på MC'er, så det var det også i dette tilfælde.

Hm, godt jeg ikke ignorerede mine ømme fødder, min ditto ryg og tog derind
så - ikke en eneste bimmer! *fnys*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 23-02-04 16:53

> Hm, godt jeg ikke ignorerede mine ømme fødder, min ditto ryg og tog derind
> så - ikke en eneste bimmer! *fnys*

Pokkers osse - så kunne jeg jo godt have taget derind - ikke en bimmer

Nej det var for dyrt for mig så vil jeg hellere til 5 gange åbent hus og se
de forskellige modeller i fred og ro.
Men synes at der har været meget spredte menninger fra dem som ofret tiden
til at tage derind,

Jens

Fra : Bo-gsxR

Dato : 23-02-04 18:47

> Nej det var for dyrt for mig så vil jeg hellere til 5 gange åbent hus og se
> de forskellige modeller i fred og ro.

men at holde åbent hus, og så må man ikk prøve at sidde på en kværn !!!
rimlig dårligt IMO

bo-gsxR

Fra : Megas

Dato : 23-02-04 14:09

Mcisten wrote:
> Var udstillingen de 85 kroner værd ?
>
> Kunne desværre ikke selv komme derind, men tager nok rundt til åbent
> hus i stedet.
>
> Mvh Mcisten

Mnjaah, kommer vel an på hvad man forventer Jeg så ikke de vilde
messetilbud nogen steder, men det var da herligt at se den nye Kawasaki ZX10
& Yamaha´s nye "våben" R1. Det må godtnok være en sprød fornemmelse at fyre
en af de maskiner af op igennem gearene :o

Fik skudt 28 billeder af ZX10éren & 0 andre, gæt hvilket mærke jeg
foretrækker

--
Megas "ZX10 or ZX12, that´s the question".

Fra : GRISEN

Dato : 23-02-04 23:39

On Mon, 23 Feb 2004 14:08:30 +0100, "Megas" <Megas@*NOSPAM*email.dk> wrote:

>Fik skudt 28 billeder af ZX10éren & 0 andre, gæt hvilket mærke jeg foretrækker

Du har ikke lagt dem op på dfmc.dk ?!?

*
Jan

Fra : Megas

Dato : 24-02-04 01:00

GRISEN wrote:

> Du har ikke lagt dem op på dfmc.dk ?!?
>
> *
> Jan

Nix... I 2002 var jeg inde & skyde omtrent lige så mange pics af ZX12´eren &
uploadede dem på nathuen. Kom senere i tanke om at jeg nok er den eneste der
gider at se 28 billeder af den samme maskine :D Men skal da gerne smide dem
op hvis I vil se.?

Fra : Megas

Dato : 24-02-04 01:37

Megas wrote:
> [...]

Hmm, nu ligger der 26 stk billeder på dfmc.dk :D

--
Megas *dfm-id 404*