/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Mega billige Metzeler dæk
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 11:39

Hej

Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
sportsdæk, til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
sæt. MONSTER billigt! Tilbuddet gælder de mest gængse moderne størrelser
120/60-17 160/60-17, 120/70-17 180/55-17, og 120/70-17 190/50-17.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



 
 
MKS - 74 (23-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 23-02-04 12:29

On Mon, 23 Feb 2004 11:38:48 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:


>Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
>Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
>sportsdæk, til 213£ for 3 sæt!

Hmmm fair jow-ja,det er måske nok fair,men man bør nok vide at det er
rimelig styretrægt sammenlignet med de fleste nyere sportsdæk,til
gengæld har det en fin stabilitet.Tilbuddet er imidlertid godt
nok,forudsat at der ikke er tale om alt for gamle dæk,har du et bud på
hvornår det batch de sælger ud af er produceret ?

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/

Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 12:42

> Tilbuddet er imidlertid godt nok,forudsat at der ikke
> er tale om alt for gamle dæk,har du et bud på
> hvornår det batch de sælger ud af er produceret ?

De Dunlop dæk man kan få på deres "special offers" side, til 130£ for et
sæt, kører jeg med nu. Det var helt nye dæk (2003). Præcist hvor gamle deres
tilbuds Z3'ere er ved jeg ikke, da tilbuddet lige et kommet.

Til 850kr med porto er tilbuddet fanastisk. Jeg vil også hellere have et sæt
M1/Diablo/Piloter, med de koster over det dobbelte. Til 850kr kan man ikke
engang få et brugt 160 bagdæk i DBA.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39




MKS - 74 (23-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 23-02-04 12:59

On Mon, 23 Feb 2004 12:42:10 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> Præcist hvor gamle deres
>tilbuds Z3'ere er ved jeg ikke, da tilbuddet lige et kommet.

Nå ja - man kan jo da altid selv spørge dem,og så afgøre med sig selv
om det er for gammelt,er det 2003'ere er de i hvert fald ok !

>Til 850kr med porto er tilbuddet fanastisk. Jeg vil også hellere have et sæt
>M1/Diablo/Piloter, med de koster over det dobbelte.

Jeps som sagt tilbuddet er fint-fint,sålænge er man er med på hvad man
får - ikke at det er noget ringe dæk,slet ikke, men passer nok ikke
alle sportskørere hvis man primært går efter hurtige (måske endog let
nervøse) køreegenskaber og f.eks kører mange TD's.

> Til 850kr kan man ikke
>engang få et brugt 160 bagdæk i DBA.

*LOL* - Really ?!? Nu har jeg ikke begreb om hvad folk tager for deres
brugte bagdæk,men kan man få 850 kr for et brugt 160'er så er det nu
ret imponerende,selv med DBA som salgskanal .

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/

Morten O (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Morten O


Dato : 23-02-04 13:43

MKS - 74 wrote:

> Nå ja - man kan jo da altid selv spørge dem,og så afgøre med sig selv
> om det er for gammelt,er det 2003'ere er de i hvert fald ok !

Nu vi er ved det, hvor gamle må sådan nogle dæk egentlig være

--
Morten O



MKS - 74 (23-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 23-02-04 14:02

On Mon, 23 Feb 2004 13:42:46 +0100, "Morten O" <Træt@spam.dk> wrote:


>> Nå ja - man kan jo da altid selv spørge dem,og så afgøre med sig selv
>> om det er for gammelt,er det 2003'ere er de i hvert fald ok !
>
>Nu vi er ved det, hvor gamle må sådan nogle dæk egentlig være

Det har vi lige haft en længere tråd om - Jeg foreslår at du læser
tråden der starter med news:c02bdb$2cu$1@sunsite.dk

Men ellers er det korte svar at det ikke er entydigt,det anhænger bl.a
af hvem man er,hvad dækkene skal bruges til og hvordan de er opbevaret
- Personlig køber jeg ikke dæk til sports/racecykler der er ældre end
1 år,regnet fra produktionsdato.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/

Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 14:07

> Nu vi er ved det, hvor gamle må sådan nogle dæk egentlig være

Hvis det aldrig har kørt er det stadig dækket af en silikone hinde det får
fra fabrikken. Det gør det kan holde sig friskt 3-4 år ved korrekt
opbevaring af forhandleren. Når du først har kørt silikonehinden af
stivner/tørrer dækket ud på et par år, og bør skiftes selv om det ikke er
slidt op.

På brugte dæk ser man ikke på slid på samme måde på fordæk og bagdæk. På
bagdækket ser man efter sliddet præcist på midten, da det er her bagdækket
slidt mest.

Fordækket sliddes ikke på samme måde som bagdæk. Fordæk bliver som regel
misformede og gamle før de er slidt ned til 1mm. De skal næsten altid
skiftes længe inden de er slidt til slidmærket. Fordæk bliver kantede i
profilen både på tværs og på langs. Kører du hånden ned af dækket skal det
være glat og ikke "kupperet". Hvis du kigger ned på profilen fra oven skal
det være helt rundt og ikke være 3 eller 5-kantet.

Se efter det der på engelsk hedder "dryrot" på både fordæk og bagdæk. Dryrot
er bitte små revner i bunden at rillerne på dækket. De kommer når dækket er
ved at blive hårdt.

Hvis du vil vide alderen på dækket kigger du på DOT mærket. DOT mærket
finder du på den ene side af dækket. Der står DOT xxxxxxxxxxxxx YYY eller
DOT xxxxxxxxxxxxx YYYY. X'erne er en masse bogstaver som ikke har nogen
betydning for alderen. De første to Y'er er ugen dækket er produceret i. Det
(de) sidste Y(er) er årstallet. Efter år 2000 er man begyndt at skrive 00
istedet for bare 0 for årstal. Står der DOT xxxxxxxxxxxxx 273 er det
produceret uge 27 i 1993 (eller 1983). Lad være med at køre med dæk der er
over 4 år gamle.

Her er nogle billeder af mærkerne uder dæk beskrivelsen:
<http://www.clarity.net/~adam/images/bike/inspect/tiredate1.jpg>
<http://www.clarity.net/~adam/images/bike/inspect/tiredate2.jpg>
<http://www.clarity.net/~adam/images/bike/inspect/tiredate3.jpg>

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Bo-gsxR (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 23-02-04 14:02

> De Dunlop dæk man kan få på deres "special offers" side, til 130£ for et
> sæt, kører jeg med nu. Det var helt nye dæk (2003).

ja, mine ( 2 sæt ) er mellem uge 19 03 og uge 41 03, og de er kommet idag.
ca. 4 arb. dage efter best. og de stinker ude i min entre står sku ikk der
mange timer endnu.

bo-gsxR



Ove Jakobsen (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Ove Jakobsen


Dato : 23-02-04 13:59

Hej Jens
Hvordan finder du det tilbud ? skal man værer medlem?

MVH Ove Bandit 600+ som er meget sulten efter bagdæk



Bo-gsxR (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 23-02-04 14:04

> Hej Jens
> Hvordan finder du det tilbud ? skal man værer medlem?
klik på "special offers" oppe i top-linien.

bo-gsxr med D208 fra england



Ove Jakobsen (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Ove Jakobsen


Dato : 23-02-04 16:08



> > Hej Jens
> > Hvordan finder du det tilbud ? skal man værer medlem?
> klik på "special offers" oppe i top-linien.
>
> bo-gsxr med D208 fra england

Hej hej
Jeg kan altså ikke finde det. Under special offers er de eneste dæk pilot
sport .

Ove



Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 21:54

> Hej hej
> Jeg kan altså ikke finde det. Under special offers er de eneste dæk
> pilot sport .
>

Hej Ove

Klik på products
klik på "go straight to catalouge"
Category = "tyres"
Brand Metzeler
Description 120/70ZR17 180/55ZR17 MEZ3 3 Pack
"Add order"
"Checkout"

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Ove Jakobsen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Ove Jakobsen


Dato : 24-02-04 09:44

Kanon Jens, takker mange gange herfra.

MVH Ove som godt tør købe et godt tilbud når den er der-))


"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:ELt_b.4960$jj2.1391@news.get2net.dk...
> > Hej hej
> > Jeg kan altså ikke finde det. Under special offers er de eneste dæk
> > pilot sport .
> >
>
> Hej Ove
>
> Klik på products
> klik på "go straight to catalouge"
> Category = "tyres"
> Brand Metzeler
> Description 120/70ZR17 180/55ZR17 MEZ3 3 Pack
> "Add order"
> "Checkout"
>
> --
> Mojn Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
>
>



Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 14:09

> Hvordan finder du det tilbud ? skal man værer medlem?

Hej Ove

Du går ind i deres online butik. Prøv at klikke lidt rundt. Alle kan
bestille.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Jes Vestervang (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 23-02-04 14:28

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hej
>
> Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
> Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
> sportsdæk,

Er det en mellemting mellem Pilot Sport og -Road? Det er min eneste
reference bortset fra Pirelli Sport Demon som jeg ikke synes om.

> til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
> sæt. MONSTER billigt!

Fristende!

> Tilbuddet gælder de mest gængse moderne størrelser
> 120/60-17 160/60-17, 120/70-17 180/55-17, og 120/70-17 190/50-17.

Fazeren skal jo rigtigt køre med 110/70 foran*, men er det muligt/fornuftigt
at skifte det til 120/60? Dækkets højde kommer ændres fra 77 til 72 mm. Jeg
må også hellere lige se efter, om der er ekstra plads i bredden inden jeg
bestiller.

*: Bagdækket passer
--
mvh Jes Vestervang

Jes Vestervang (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 23-02-04 14:34

Jes Vestervang wrote:

>> Tilbuddet gælder de mest gængse moderne størrelser
>> 120/60-17 160/60-17, 120/70-17 180/55-17, og 120/70-17 190/50-17.
>
> Fazeren skal jo rigtigt køre med 110/70 foran*, men er det
> muligt/fornuftigt at skifte det til 120/60? Dækkets højde kommer ændres
> fra 77 til 72 mm. Jeg må også hellere lige se efter, om der er ekstra
> plads i bredden inden jeg bestiller.

Hmm, Thundercatten kører med 120/60 på samme fælgbredde jf. MC-revyen. Så
kan det da ikke være helt galt.
--
mvh Jes Vestervang

MKS - 74 (23-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 23-02-04 14:58

On Mon, 23 Feb 2004 14:27:37 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Er det en mellemting mellem Pilot Sport og -Road? Det er min eneste
>reference bortset fra Pirelli Sport Demon som jeg ikke synes om.

Tjah - Det er måske nok ikke helt den sammenligning jeg ville
bruge.Det er i Metzelers gamle sportsserie og med forbehold for at den
slags altid har et element af personlige præferencer kan man kort sige
at Z3'ere i forhold til de nyere sportsdæk som sagt er lidt
styretræge,har god stabilitet,middelgreb i tørvejr,moderat til dårligt
i regnvejr og moderat holdbarhed.Stort set alle egenskaber er bedre i
Metzelers nye serie Sportec M1 til primært gadekørere og Rennsport til
primært banekørere (ikke holdbarhed her naturligvis .Pilotserien
har lidt andre egenskaber igen...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/

Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 15:15

> at Z3'ere i forhold til de nyere sportsdæk som sagt er lidt
> styretræge,har god stabilitet,middelgreb i tørvejr,moderat til dårligt
> i regnvejr og moderat holdbarhed.

Jeps. Men husk lige at understrege, at det er i forhold til de andre SPORTS
dæk. I forhold til et Pilot Road har de rigtigt godt greb. Og vi taler om at
vi kan få dem til under halv pris.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



MKS - 74 (23-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 23-02-04 15:56

On Mon, 23 Feb 2004 15:15:14 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>> at Z3'ere i forhold til de nyere sportsdæk som sagt er lidt
>> styretræge,har god stabilitet,middelgreb i tørvejr,moderat til dårligt
>> i regnvejr og moderat holdbarhed.
>
>Jeps. Men husk lige at understrege, at det er i forhold til de andre SPORTS
>dæk.

Nå er det nu ikke engang nok at skrive det mere, skal det også
_understreges_...,forskellen på hvor hurtigt de styrer er pænt stor
til f.eks D207GP'ere,hvor Pilot Sport ligger et sted midt imellem.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/

Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 15:13

>> til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
>> sæt. MONSTER billigt!
>> 120/60-17 160/60-17

> Fazeren skal jo rigtigt køre med 110/70 foran*, men er det
> muligt/fornuftigt at skifte det til 120/60? Dækkets højde kommer
> ændres fra 77 til 72 mm. Jeg må også hellere lige se efter, om der er
> ekstra plads i bredden inden jeg bestiller.

Hej Jes

Dækkes gummiblandning er blød. Lige så blød (plus minus nogle %) som f.eks.
pilot sport, BT010 og de andre sports dæk. Det som Michael anfægter er at
det er et meget "fladt dæk", altså ikke spidst som f.eks. D207 og Pilot
sport.

Dette gør at styringen bliver mere neutral, og man skal give større indput
for at skifte retning. Nu taler vi til sportslig kørsel. Til almindelig
kørsel har dækket rigelige reserver, og en holdbarhed som de andre sportsdæk
(6-10.000km).

Jeg kan fortælle en lille anekdote. En kammerat og jeg byttede motorcykler.
Jeg har en CBR 600. På det tidspunkt med nye D207 som er spidse dæk. Det
kombineret med CBR 600's naturlige styrvillighed gjorde min CBR var meget
hurtigtstyrende (i forhold til en TLR). Kammeraten har en "bone stock" TLR
med de originale Z3 dæk. Efter alle de mange klager over at TLS'eren var ALT
for ustabil gjorde Suzuki alt for at TLR'en ikke fik samme ry. Den er så
stabil den grænser til det kedelige. Nå, men vi kører afsted. For lige at få
fornemmesen for cyklen vil jeg lave lidt slalom, men mit første forsøg fik
næsten ikke cyklen ud af kurs, men kammeraten i et forsøg på det samme var
ved at kaste min CBR i jorden
N.B. Dette er ikke kun dækkenes skyld, men de har en indflydelse.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Jes Vestervang (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 23-02-04 20:52

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

>>> til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
>>> sæt. MONSTER billigt!
>>> 120/60-17 160/60-17
>
>> Fazeren skal jo rigtigt køre med 110/70 foran*, men er det
>> muligt/fornuftigt at skifte det til 120/60? Dækkets højde kommer
>> ændres fra 77 til 72 mm.

>> Jeg må også hellere lige se efter, om der er
>> ekstra plads i bredden inden jeg bestiller.

Det ser det ud til at der er. Er der nogen som har indvendinger mod et 1 cm
bredere fordæk med lavere profil?

> Hej Jes

Hej Bager

> Dækkes gummiblandning er blød. Lige så blød (plus minus nogle %) som
> f.eks. pilot sport, BT010 og de andre sports dæk.

Ok, så må der jo være rigeligt med greb. Jeg er lidt bekymret for det
Michael siger om moderat til dårligt vejgreb i vådt føre, for jeg kører
meget i regnvejr (ikke at jeg er regnofil . Jeg synes at Pilot Sport
står vildt godt fast i regnvejr og P-Road er da også udmærket tror jeg (har
ikke prøvet det foran). Har du eller andre nogen idé om hvor Z3 ligger
ifht. ovennævnte?

> Det som Michael anfægter er at det er et meget "fladt dæk".......
> Dette gør at styringen bliver mere neutral, og man skal give større indput
> for at skifte retning. Nu taler vi til sportslig kørsel.

Fazeren har jo i forvejen en temmelig hurtig styring (bare spørg Armand ,
så jeg tror egentlig ikke at det gør noget. Ellers er styret alligevel
bredt nok til at man kan overføre noget moment

> Jeg kan fortælle en lille anekdote...

Tankevækkende måde Suzuki lapper køreegenskaber :-/

Pt. er det eneste der kan snakke mig fra at bestille enten at Z3 for dårlige
i regnvejr eller at det er noget fælt pis at montere 120/60 istedet for
110/70.
--
mvh Jes Vestervang - der godt kunne tænke sig 1½ års forbrug af dæk for 2k5
kr

Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 21:10

> Pt. er det eneste der kan snakke mig fra at bestille enten at Z3 for
> dårlige i regnvejr eller at det er noget fælt pis at montere 120/60
> istedet for 110/70.

Hej Jes

De er ikke dårlige i regnvejr. Det skrev Michael heller ikke, så det var nok
nødvendigt at understrege det alligevel. De er lidt dårligere end f.eks
Pilot sport der er fremragende i regnvejr. I forhold til sport/touringdæk er
Z3 fremragende i regnvejr.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Jes Vestervang (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 23-02-04 21:53

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

>> Pt. er det eneste der kan snakke mig fra at bestille enten at Z3 for
>> dårlige i regnvejr eller at det er noget fælt pis at montere 120/60
>> istedet for 110/70.
>
> Hej Jes

Mojn Bager

> De er ikke dårlige i regnvejr. Det skrev Michael heller ikke, så det var
> nok nødvendigt at understrege det alligevel.

Nå, jeg troede bare at det var det generelle (tørvejrs-) greb der blev
understreget

> De er lidt dårligere end
> f.eks Pilot sport der er fremragende i regnvejr. I forhold til
> sport/touringdæk er Z3 fremragende i regnvejr.

Fint! Jeg var lige ude at måle lidt ekstra ved forhjulet og der er plads
nok, så jeg bestiller nok dækkene engang i aften
--
mvh Jes Vestervang

Jes Vestervang (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 23-02-04 23:01

Jes Vestervang wrote:

> Jens Jacob Bager Jensen wrote:
>> De er lidt dårligere end
>> f.eks Pilot sport der er fremragende i regnvejr. I forhold til
>> sport/touringdæk er Z3 fremragende i regnvejr.
>
> Fint! Jeg var lige ude at måle lidt ekstra ved forhjulet og der er plads
> nok, så jeg bestiller nok dækkene engang i aften

Så er de bestilt ...sammen med et org. oliefilter til små 10£.
--
mvh Jes Vestervang

NielSV650 (23-02-2004)
Kommentar
Fra : NielSV650


Dato : 23-02-04 22:32

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> wrote in message
news:572qg1-h21.ln1@svedig-gnu.fake...
> Pt. er det eneste der kan snakke mig fra at bestille enten at Z3 for
dårlige
> i regnvejr eller at det er noget fælt pis at montere 120/60 istedet for
> 110/70.

Din affjedring får mere at lave. Grunden til at de er flere der kører med
120/70 end 120/60 er, at der er bedre egendæmpning i den højere profil. Her
forleden fik jeg anbefalet at sætte 120/70 på SV'eren næste gang, netop af
samme grund.

Du kan nok ikke tage fat på gaffelbenet og notere at det er blevet varmere
end ellers, men lidt forskel skulle der altså være.

Alternativt kan du skrive til dem og høre om ikke de kan levere en anden
størrelse fordæk. De plejer at være flinke til at svare.


Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk





Bo-gsxR (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 24-02-04 00:11

> Tankevækkende måde Suzuki lapper køreegenskaber :-/

det er nu nok mere for at hjælpe de stakler som køber en
motorcykel som de ikk helt har evner til at styre korrekt!

touring nyt havde da ingen problemer med deres TL-S


bo-gsxR uden styrdæmper



Jens Jacob Bager Jen~ (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 24-02-04 07:53

> touring nyt havde da ingen problemer med deres TL-S

Nej, men den er også monteret med den styrdæmper Suzuki i panik boltede på.
Den styrdæmper er så stram den kan bruges i affjedringen på en Scania.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Bo-gsxR (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 24-02-04 10:35


"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse news:XwC_b.1080$id1.871@news.get2net.dk...
> > touring nyt havde da ingen problemer med deres TL-S
> Nej, men den er også monteret med den styrdæmper Suzuki i panik boltede på.
> Den styrdæmper er så stram den kan bruges i affjedringen på en Scania.

niks den fjernede de efter de havde fundet en god opsætning af affjedringen.

bo-gsxR



NielSV650 (24-02-2004)
Kommentar
Fra : NielSV650


Dato : 24-02-04 12:28

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote in message
news:c1f5nh$6v7$1@sunsite.dk...
> niks den fjernede de efter de havde fundet en god opsætning af
affjedringen.


Lige præcis!! De skrev noget i retning af, at den ikke var nødvendig hvis
man indstillede affjedringen korrekt.


Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158




Armand (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 24-02-04 17:47


"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse
news:572qg1-h21.ln1@svedig-gnu.fake...
> >
> Fazeren har jo i forvejen en temmelig hurtig styring (bare spørg Armand
,
> så jeg tror egentlig ikke at det gør noget. Ellers er styret alligevel
> bredt nok til at man kan overføre noget moment

(siden jeg nu lige skulle trækkes ind i debatten)
Og nogle Fazer-ejere har noget større moment at gøre med end andre!

--
Armand.



Jes Vestervang (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 24-02-04 18:05

Armand wrote:
>
> "Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev:
>> >
>> Fazeren har jo i forvejen en temmelig hurtig styring (bare spørg Armand
>> , så jeg tror egentlig ikke at det gør noget. Ellers er styret
>> alligevel bredt nok til at man kan overføre noget moment
>
> (siden jeg nu lige skulle trækkes ind i debatten)
> Og nogle Fazer-ejere har noget større moment at gøre med end andre!

Høhø
--
mvh Jes Vestervang

Ninja Rider (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Ninja Rider


Dato : 23-02-04 20:23

Hejsa

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
> Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
> sportsdæk, til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
> sæt. MONSTER billigt! Tilbuddet gælder de mest gængse moderne størrelser
> 120/60-17 160/60-17, 120/70-17 180/55-17, og 120/70-17 190/50-17.

Hvordan bestiller i derfra?
Er der en der lige gider at bruge 2 min på at fortælle hvordan
bestillingen foregår og sådan?

Mvh Emil

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26


Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 21:15

> Hvordan bestiller i derfra?
> Er der en der lige gider at bruge 2 min på at fortælle hvordan
> bestillingen foregår og sådan?

Hej Emil

Ok du får to minutter:

Klik på products
klik på "go straight to catalouge"
Category = "tyres"
Brand Metzeler
Description 120/70ZR17 180/55ZR17 MEZ3 3 Pack
"Add order"
"Checkout"

To minutter er gået. Brugte du to minutter på at forsøge?

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Ninja Rider (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Ninja Rider


Dato : 23-02-04 21:34

Hejsa

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
>>Er der en der lige gider at bruge 2 min på at fortælle hvordan
>>bestillingen foregår og sådan?
> Ok du får to minutter:
> To minutter er gået. Brugte du to minutter på at forsøge?

Oki. det var ikke lige helt det jeg mente men tak for det.

Det var mere om der var noget specielt med adresserne og lign. Når det
skal til DK. Hvad med leverings tiden? Betaler i med Visa eller lign?

Mvh Emil
p.s det andet havde jeg nu regnet ud før jeg skrev dette!
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26


Jens Jacob Bager Jen~ (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 23-02-04 21:52

> Det var mere om der var noget specielt med adresserne og lign. Når det
> skal til DK. Hvad med leverings tiden? Betaler i med Visa eller lign?

Hej Emil

Du betaler med Visa. Adressen er din egen, eller der hvor dækkene skal hen
lige som med anden post. Levringstiden er 4-8 arbejdsdage.

Prøv at se Gixxer Bo's indlæg i samme tråd.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Ninja Rider (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Ninja Rider


Dato : 23-02-04 22:15

Hejsa

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Du betaler med Visa. Adressen er din egen, eller der hvor dækkene skal hen
> lige som med anden post. Levringstiden er 4-8 arbejdsdage.
> Prøv at se Gixxer Bo's indlæg i samme tråd.

Takker for hjælpen. Nu er bestillingen sendt, så nu må vi se hvad der
dukker op i starten af næste uge!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26


Johnny Johansen (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Johansen


Dato : 23-02-04 22:42

"Jens Jacob Bager Jensen" skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
> Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
> sportsdæk, til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
> sæt. MONSTER billigt! Tilbuddet gælder de mest gængse moderne størrelser
> 120/60-17 160/60-17, 120/70-17 180/55-17, og 120/70-17 190/50-17.
>
> --
> Mojn Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39

Hvad med at montere et 120/70-17 fordæk på min nyindkøbt R6?
Ville det være helt tosset, og hvad har det at sige at profilen bliver lidt
størrer? Jeg kunne nemlig godt overveje at købe 3 sæt.
Er du sikker på at det er for 3 sæt????? Det lyder for billigt til at være
sandt!!

Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481



NielSV650 (23-02-2004)
Kommentar
Fra : NielSV650


Dato : 23-02-04 23:12

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message
news:Gsu_b.5246$E33.3009@news.get2net.dk...
> Hvad med at montere et 120/70-17 fordæk på min nyindkøbt R6?
> Ville det være helt tosset, og hvad har det at sige at profilen bliver
lidt
> størrer? Jeg kunne nemlig godt overveje at købe 3 sæt.

Er det ikke 120/70 std??
Kig i mit svar fra kl 22.32.



> Er du sikker på at det er for 3 sæt????? Det lyder for billigt til at være
> sandt!!

Yup, det er ikke så ringe endda. Jeg tror bare der skal ryddes op i den
gamle model....


/Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158


PS. Det var mig der fandt tilbudet



Johnny Johansen (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Johansen


Dato : 23-02-04 23:28


> > Hvad med at montere et 120/70-17 fordæk på min nyindkøbt R6?
> > Ville det være helt tosset, og hvad har det at sige at profilen bliver
> lidt
> > størrer? Jeg kunne nemlig godt overveje at købe 3 sæt.
>
> Er det ikke 120/70 std??
> Kig i mit svar fra kl 22.32.

Nope, standard er 120/60-17!!!
Det er satans der ikke er nogen sæt der passer til min!

Johnnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481




Ukendt (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-02-04 00:32

Så er der også lige bestilt 3 sæt :) + en bundkåbe

--
Per Emborg
PS Brugte dæk sælges
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk



Jens Jacob Bager Jen~ (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 24-02-04 08:27

>> sportsdæk, til 213£ for 3 sæt!

> Er du sikker på at det er for 3 sæt????? Det lyder for billigt til at
> være sandt!!

Hej Johnny

Det er den sædvanlige holdning når jeg kommer med et godt tilbud her på DFM.
Den første tanke er "Det må være en fejl. Tanke nr. to er "varen må da fejle
noget". Problemet er at slidele i DK ermeget dyre. Når man så ser hvad man
kan få delene til i udlandet, og især når de er på tilbud, så sker der en
nedsmeltning i folks hoveder, og man kan ikke tro det kan være rigtigt.

Da sidst jeg fortalte man kunne få sintered bremseklodser til 37,5kr pr sæt,
kom der klager over at så billige klodser kan man da ikke montere på på sin
cykel, og hvor meget koster din sikkerhed o.l. Klagerne falt lidt ned, da
jeg gjorde opmærksom på det var Vesrah klodser som vi gladeligt betaler
250kr for hos MC nøglen.

Tilbuddet er godt nok, og vil man have billige Metzeler dæk skal man slå til
nu.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Bo-gsxR (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 24-02-04 10:34

> Det er den sædvanlige holdning når jeg kommer med et godt tilbud her på DFM.

Du lever sku et hårdt liv, når du hele tiden skal argumentere/dokumentere alt muligt
når du forsøger på at hjælpe os på dfm.

Men jeg takker dig gerne for at sidde og holde øjen med deres tilbud ( du har lige
givet mig et sæt gratis D208! ). når vi ikk selv har tålmodighed til at modtage
tilbuds/nyheds emails fra www-forhandlerne.

bo-gsxR



Lasse Lundberg (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 24-02-04 11:17

SV'ern skal have nyt fordæk, og karin får aldrig brugt 3 sæt .....er der
nogen der vil gå sammen med os om en bestilling, vi skal nemlig kun bruge et
sæt, jeg kender desværre ikke størrelsen på sv'ern......

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S



Jens Jacob Bager Jen~ (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 24-02-04 11:20

>jeg kender desværre ikke størrelsen på sv'ern......

Hej Lasse

Jeg kan godt bruge et sæt. Vi bruger samme størrelse: 120/60-17 160/60-17

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Lasse Lundberg (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 24-02-04 11:28


"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:1zF_b.1965$Rb3.796@news.get2net.dk...
> >jeg kender desværre ikke størrelsen på sv'ern......
>
> Hej Lasse
>
> Jeg kan godt bruge et sæt. Vi bruger samme størrelse: 120/60-17 160/60-17

hold da op bage du er hurtig på aftrækkeren i dag ....jammen så mangler
vi bare et sidste offer til at tage det sidste sæt.

Jeg kan godt stå for bestilling og modtagelse hvis det skal være....bor i
ringsted, men kan også godt hente dækket hvis det passer andre bedre
andetsteds på sjælland.

Mille & Karin & Neelix & SV650S



Kenn H. Jensen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Kenn H. Jensen


Dato : 24-02-04 15:29

"Lasse Lundberg" skrev i meddelelsen news:c1f8ck$b4a$1@news.net.uni-c.dk...

> hold da op bage du er hurtig på aftrækkeren i dag ....jammen så
mangler
> vi bare et sidste offer til at tage det sidste sæt.

Jeg melder mig frivilligt !

--
Med venlig hilsen
Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271



Ukendt (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-02-04 19:25

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> wrote in message
news:403b5fc9$0$55934$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Jeg melder mig frivilligt !

Sorry Kenn, en kammi gloede måbende og ville også have et sæt, så det er
allerede afsat

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S



Kenn H. Jensen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Kenn H. Jensen


Dato : 24-02-04 20:06

"Lasse Lundberg" skrev i meddelelsen
news:403b96d6$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Sorry Kenn, en kammi gloede måbende og ville også have et sæt, så det er
> allerede afsat

Fair nok. Jeg venter lige og ser hvor mange dæk der egentlig er tale om.
Hvis ikke det hele er en misforståelse så laver jeg nok selv en bestilling.


--
Med venlig hilsen
Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271



Dennis Hellan Peders~ (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 24-02-04 11:43

Hej Jens.

Takker for at du scanner markedet for gode tilbud til os
Jeg giver en bejer næste gang vi ses, har også lige bestilt en tree pack
Z3'er til Banditten


--
Hilsen
Dennis Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
So many roads.....so little time.....
http://link.dfmc.dk/25




NielSV650 (24-02-2004)
Kommentar
Fra : NielSV650


Dato : 24-02-04 12:32

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
news:c1f96e$bmp$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej Jens.
> Takker for at du scanner markedet for gode tilbud til os

Nu stopper I fan'me! Jens' kildeangivelse skider helt vildt - det var MIG
(!!!!) der fandt tilbuddet forleden da jeg lige måtte ha en pause fra Word.

Indsæt selv:




Ihr eBay'er,
Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158




Jens Jacob Bager Jen~ (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 24-02-04 12:48

>> Takker for at du scanner markedet for gode tilbud til os
>
> Nu stopper I fan'me! Jens' kildeangivelse skider helt vildt - det var
> MIG (!!!!)

Ja Ja Niels. Det bare noget du siger. Lad mig nu sole mig i roserne. Du
kunne bare selv have givet et hint tilbuddet her på DFM. Hvis du vidste
noget om det selvfølgelig

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Lasse Lundberg (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 24-02-04 12:55

LOL blev lige ringet op af en meget forundret person fra mandp....han ville
gerne høre hvor jeg hørt om tilbuddet.

han havde fået 31 ordre bare i dag !!! jeg spurgte om det var totalen af dæk
ordre her fra dk, men de havde snakket sammen, og flere af de andre sælgere
havde solgt lige så mange !

på de dæk jeg bestilte til sv'ern var der 12 dages leverings tid på mente
han, 3-4 dage til han havde dem....1-2 dage til at pakke dem....resten af
tiden på at få dem til dk.

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S



Troels Nielsen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Troels Nielsen


Dato : 24-02-04 13:47

Sjovt...han ringede også til mig med samme besked - desuden ville han gerne
vide hvor jeg havde hørt om tilbuddet, men før jeg nåede og svare begyndte
han at ævle om DFM, så han har nok talt med nogle herfra i forvejen.... Vi
snakkede lidt frem og tilbage og kom ind på hvad prisen på et sæt kostede i
DK, lad os bare sige at han blev noget forundret over
prisforskellen.....spurgte om det var et problem med de mange ordrer hvortil
han svarede "No,no, it´s good for business" så mon ikke der kommer lignende
tilbud igen.

/TN


"Lasse Lundberg" <LasseREMOVETHIS@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse
news:c1fdg0$ed5$1@news.net.uni-c.dk...
> LOL blev lige ringet op af en meget forundret person fra mandp....han
ville
> gerne høre hvor jeg hørt om tilbuddet.
>
> han havde fået 31 ordre bare i dag !!! jeg spurgte om det var totalen af
dæk
> ordre her fra dk, men de havde snakket sammen, og flere af de andre
sælgere
> havde solgt lige så mange !
>
> på de dæk jeg bestilte til sv'ern var der 12 dages leverings tid på mente
> han, 3-4 dage til han havde dem....1-2 dage til at pakke dem....resten af
> tiden på at få dem til dk.
>
> Lasse
> Mille & Karin & Neelix & SV650S
>
>



Jens Jacob Bager Jen~ (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 24-02-04 13:53

> spurgte om det var et problem
> med de mange ordrer hvortil han svarede "No,no, it´s good for
> business" så mon ikke der kommer lignende tilbud igen.

Måske skulle jeg snakke med dem og sprøge om ikke jeg får et par %'er

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



MKS - 74 (24-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 24-02-04 13:59

On Tue, 24 Feb 2004 13:52:50 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Måske skulle jeg snakke med dem og sprøge om ikke jeg får et par %'er

What-what...Det troede jeg da allerede du gjorde .

--
-Michael

Jens Jacob Bager Jen~ (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 24-02-04 14:10

>> Måske skulle jeg snakke med dem og sprøge om ikke jeg får et par
>> %'er

> What-what...Det troede jeg da allerede du gjorde .

Nej. Det er ved Louis



NielSV650 (24-02-2004)
Kommentar
Fra : NielSV650


Dato : 24-02-04 14:12

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:vRG_b.2419$nV3.854@news.get2net.dk...
> Ja Ja Niels. Det bare noget du siger. Lad mig nu sole mig i roserne. Du
> kunne bare selv have givet et hint tilbuddet her på DFM. Hvis du vidste
> noget om det selvfølgelig

Jaja, selvom Anders Fogh er formand i DK-butikken, har høje chefer i f.eks.
Dansk Metal jo stadig en finger oppe i majonetdukken..... ;-b

*fnis*

Niels *the originator*
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158





Jes Vestervang (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 24-02-04 17:52

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Da sidst jeg fortalte man kunne få sintered bremseklodser til 37,5kr pr
> sæt, kom der klager over at så billige klodser kan man da ikke montere på
> på sin cykel, og hvor meget koster din sikkerhed o.l. Klagerne falt lidt
> ned, da jeg gjorde opmærksom på det var Vesrah klodser som vi gladeligt
> betaler 250kr for hos MC nøglen.

Orv, hvor var det henne? De er nok for længst revet væk, men så ved jeg da
hvor jeg skal holde øje en anden gang
--
mvh Jes Vestervang

Martin Sørensen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 24-02-04 17:58

>> Da sidst jeg fortalte man kunne få sintered bremseklodser til 37,5kr
> Orv, hvor var det henne? De er nok for længst revet væk, men så ved
> jeg da hvor jeg skal holde øje en anden gang

Louis.de såmænd. De havde desværre ikke til min Seca (tilbuddet omfattede
også organiske klodser), så jeg måtte købe Lucas klodser istedet, som også
var på tilbud, men slet ikke lige så kraftigt nedsat..

--
signing off.. Martin Sørensen



Troels Nielsen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Troels Nielsen


Dato : 24-02-04 12:00


Tak for tippet Jens, har lige bestilt en "3-pack".

I samme ombæring vil jeg høre om der er nogen som vil købe et af sættene -
med mit kørselsmønster vil der gå en rum tid før de er brændt af.... .
Dimensionerne er 120/70-ZR17 / 180/55-ZR17.

Mvh TN, Århus
Honda CBR600 F4



"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:VKk_b.614$U67.76@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
> Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
> sportsdæk, til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
> sæt. MONSTER billigt! Tilbuddet gælder de mest gængse moderne størrelser
> 120/60-17 160/60-17, 120/70-17 180/55-17, og 120/70-17 190/50-17.
>
> --
> Mojn Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
>
>



Johnny Johansen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Johansen


Dato : 24-02-04 12:09


"Troels Nielsen" skrev i en meddelelse
>
> Tak for tippet Jens, har lige bestilt en "3-pack".
>
> I samme ombæring vil jeg høre om der er nogen som vil købe et af sættene -
> med mit kørselsmønster vil der gå en rum tid før de er brændt af.... .
> Dimensionerne er 120/70-ZR17 / 180/55-ZR17.
>
> Mvh TN, Århus
> Honda CBR600 F4

Doh, jeg havde ikke set din post!!! Jeg har også lige bestilt 3 sæt og vil
gerne af med de 2. Satans!!!!!!!!!
Nå, det er ikke værrer end man kan sætte de 2 sæt i den blå avis med en
lille fortjeneste, så man får et sæt dæk gratis.

Johnnny
www.dfmc.dk/default.asp?id=481




Jan Strandgaard (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jan Strandgaard


Dato : 24-02-04 13:32

You've got mail......

Jan Strandgaard
Hinnerup
"Troels Nielsen" <chef@mailme.dk> wrote in message
news:c1faql$2870$1@news.cybercity.dk...
>
> Tak for tippet Jens, har lige bestilt en "3-pack".
>
> I samme ombæring vil jeg høre om der er nogen som vil købe et af sættene -
> med mit kørselsmønster vil der gå en rum tid før de er brændt af.... .
> Dimensionerne er 120/70-ZR17 / 180/55-ZR17.
>
> Mvh TN, Århus
> Honda CBR600 F4
>
>
>
> "Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
> meddelelse news:VKk_b.614$U67.76@news.get2net.dk...
> > Hej
> >
> > Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
> > Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
> > sportsdæk, til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr
pr
> > sæt. MONSTER billigt! Tilbuddet gælder de mest gængse moderne størrelser
> > 120/60-17 160/60-17, 120/70-17 180/55-17, og 120/70-17 190/50-17.
> >
> > --
> > Mojn Jens Bager Jensen
> > Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> > Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
> >
> >
>
>



Johnny Johansen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Johansen


Dato : 24-02-04 12:05

Jeg har lige bestilt 3 sæt 120/70-17 for og 180/55-17 bag. Jeg skal kun
bruge 1 sæt, så jeg vil høre om der er nogen der vil dele??

Johnny



Jan Strandgaard (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jan Strandgaard


Dato : 24-02-04 13:40

Youv'e got mail

Jan Strandgaard
Hinnerup
"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message
news:WcG_b.2196$Cp3.673@news.get2net.dk...
> Jeg har lige bestilt 3 sæt 120/70-17 for og 180/55-17 bag. Jeg skal kun
> bruge 1 sæt, så jeg vil høre om der er nogen der vil dele??
>
> Johnny
>
>



Armand (23-02-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 23-02-04 17:01


"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:VKk_b.614$U67.76@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
> Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
> sportsdæk, til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
> sæt.

Øhhh?
Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også er
dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/

--
Armand.





Kenneth T (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Kenneth T


Dato : 24-02-04 17:25

> Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
> 3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
> M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også er
> dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/
>

Der står jo godt nok 3-pack, og ikke 3 set?

-
MVH
Kenneth T ...der ikke har bestilt endnu.
ZX12R


Martin Sørensen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 24-02-04 17:34

>> Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
>> Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
>> sportsdæk, til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver
>> 850kr pr sæt.
> Øhhh?
> Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
> 3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
> M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det
> også er dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/

Det synes jeg lyder meget realistisk. Man kan købe enkelte dæk, 'pair' eller
'3 pack'. Havde det været 3 sæt, skulle der vel have stået '3 pair'. Så er
det jo tæt på dobbelt så dyrt som først antaget..

--
signing off.. Martin Sørensen



MKS - 74 (24-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 24-02-04 17:41

On Mon, 23 Feb 2004 17:00:48 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Øhhh?
>Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
>3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
>M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også er
>dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/

Føj - det ville da godt nok være en led een til aftenkaffen,hvis det
er tilfældet,i betragtning af hvor mange der tilsyneladende har
bestilt må man da heller ikke håbe det for dem .

Man kunne imidlertid godt frygte det og hvis det var mig da noget jeg
ville undersøge ASAP..


--
-Michael

Per Emborg (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Per Emborg


Dato : 24-02-04 18:13

Hvem skynder sig lige at undersøge , fordi nu bliver jæ sku bang :)

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus
"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:ajvm3012hbccj1j3gui07q11russkc4746@4ax.com...
> On Mon, 23 Feb 2004 17:00:48 +0100, "Armand"
> <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:
>
> >Øhhh?
> >Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
> >3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
> >M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også er
> >dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/
>
> Føj - det ville da godt nok være en led een til aftenkaffen,hvis det
> er tilfældet,i betragtning af hvor mange der tilsyneladende har
> bestilt må man da heller ikke håbe det for dem .
>
> Man kunne imidlertid godt frygte det og hvis det var mig da noget jeg
> ville undersøge ASAP..
>
>
> --
> -Michael



Jan Strandgaard (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jan Strandgaard


Dato : 24-02-04 22:38

Se lige dette svar fra M&P. En 3-pack er altså kun 3 dæk og ikke 3 sæt
dæk......


Hi Jan
You will receive 3 tyres. Many thanks.
Matt

Fullname: Jan Strandgaard
EmailAddress: XXXXX
Telephone: +4586XXXXX
Extension: UNANSWERED

Comments: If I order 1 pc. 900933 120/70ZR17 180/55ZR17 MEZ3 3 Pack - will
I get 3 tyres or 3 sets of tyres?

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
news:c1g0n2$jdp$1@sunsite.dk...
> Hvem skynder sig lige at undersøge , fordi nu bliver jæ sku bang :)
>
> --
> Per Emborg
> x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
> Denne mail er testet af Norton Antivirus
> "MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:ajvm3012hbccj1j3gui07q11russkc4746@4ax.com...
> > On Mon, 23 Feb 2004 17:00:48 +0100, "Armand"
> > <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:
> >
> > >Øhhh?
> > >Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
> > >3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
> > >M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også
er
> > >dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/
> >
> > Føj - det ville da godt nok være en led een til aftenkaffen,hvis det
> > er tilfældet,i betragtning af hvor mange der tilsyneladende har
> > bestilt må man da heller ikke håbe det for dem .
> >
> > Man kunne imidlertid godt frygte det og hvis det var mig da noget jeg
> > ville undersøge ASAP..
> >
> >
> > --
> > -Michael
>
>



MKS - 74 (24-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 24-02-04 22:55

On Tue, 24 Feb 2004 22:37:53 +0100, "Jan Strandgaard" <jan@skovvej.dk>
wrote:

>Se lige dette svar fra M&P. En 3-pack er altså kun 3 dæk og ikke 3 sæt
>dæk......

Avs......Men måske I kan nå at annullere ordren,værd at undersøge -
nok bedst at ringe dem op ASAP imorgen og forklare misforståelsen.

--
-Michael

Bo-gsxR (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 24-02-04 23:03


> >Se lige dette svar fra M&P. En 3-pack er altså kun 3 dæk og ikke 3 sæt
> >dæk......
>
> Avs......Men måske I kan nå at annullere ordren,værd at undersøge -
> nok bedst at ringe dem op ASAP imorgen og forklare misforståelsen.

det skulle være muligt når de pr. tlf. har sagt at der gik 3-4 dage før mandp
modtog dem! og på www er der jo 14 dages returret ( i dk, uk?? ).

bo-gsxR



MKS - 74 (24-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 24-02-04 23:18

On Tue, 24 Feb 2004 23:03:02 +0100, "Bo-gsxR"
<slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

>det skulle være muligt når de pr. tlf. har sagt at der gik 3-4 dage før mandp
>modtog dem! og på www er der jo 14 dages returret ( i dk, uk?? ).

Jeg foreslår man læser :

http://www.mandp.co.uk/termpop.htm

--
-Michael

Bo-gsxR (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 24-02-04 23:40


> >det skulle være muligt når de pr. tlf. har sagt at der gik 3-4 dage før mandp
> >modtog dem! og på www er der jo 14 dages returret ( i dk, uk?? ).
> Jeg foreslår man læser :
> http://www.mandp.co.uk/termpop.htm
er det her ikk lettere

9. Returns
The Purchaser has a statutory right to cancel their order and receive a full refund on any mail order purchase with the exception of
Special Orders. To cancel, the Purchaser must send for the original or copy invoice along with full written reasons for return, such
written reasons and invoice to be received by the Company within seven days of the Purchaser receiving the said Goods. The Contact
details of the Company are set out elsewhere in the catalogue. All returned Goods must be returned in the original packaging. The
Company accepts no liability whatsoever for Goods return to it in any other circumstances and such Goods that are returned in breach
of these Conditions will be sent at the Purchaser's risk and expense and the Purchaser shall indemnify the Company in respect of any
storage, carriage or any other charges paid or incurred by the Company in connection with the wrongful return of such goods.

10. Cancellation - Special Orders
The Company shall be entitled to full indemnity for all costs, losses and expenses incurred upon the Purchaser cancelling any
special order which the Company has accepted. Special Orders accepted by the Company may not be cancelled by the Purchaser without
the Company's prior written consent and in the event of such consent being given, the Company reserves the right to charge a
cancellation fee as a condition thereof. Special Order Goods may not be returned after dispatch by the Company to the Purchaser
without the prior written consent of the Company and in the event of the Company giving such consent (subject to the Goods not
having deteriorated, depreciated or have been damaged) the Company reserves the right as a condition of such consent to charge a
restocking fee equivalent to 15% of the purchase of the Goods.


bo-gsxR



MKS - 74 (24-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 24-02-04 23:56

On Tue, 24 Feb 2004 23:40:16 +0100, "Bo-gsxR"
<slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

>er det her ikk lettere

Det bestemmer du helt selv,jeg syntes at det var væsentlig at folk fik
linket til det _fulde_ regelsæt...

--
-Michael

Bo-gsxR (25-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 25-02-04 00:35

> Det bestemmer du helt selv,jeg syntes at det var væsentlig at folk fik
> linket til det _fulde_ regelsæt...

læser du også hele karnovs lovsamling, fordi du har fået en fartbøde?
))

bo-gsxR



MKS - 74 (25-02-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 25-02-04 00:51

On Wed, 25 Feb 2004 00:35:24 +0100, "Bo-gsxR"
<slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

>læser du også hele karnovs lovsamling, fordi du har fået en fartbøde?

Næh dem betaler jeg da bare - _Naturligvis_ ,hva' ellers ?!?

Det var selvfølgelig så enhver selv kunne afgøre hvad (om noget) der
er relevant for den enkelte,alle er ikke nødvendigvis (heldigvis )
som dig vel Bo.Plus at det så fremgår direkte af linket hvad det er og
hvor det stammer fra og ikke et løsrevet citat.

--
-Michael

Ove Jakobsen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Ove Jakobsen


Dato : 24-02-04 18:17


> >Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
> >3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
> >M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også er
> >dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/
>
> Føj - det ville da godt nok være en led een til aftenkaffen,hvis det
> er tilfældet,i betragtning af hvor mange der tilsyneladende har
> bestilt må man da heller ikke håbe det for dem .
>
> Man kunne imidlertid godt frygte det og hvis det var mig da noget jeg
> ville undersøge ASAP..
>
>
> --
> -Michael

Jeg tror sgu´ Armand har ret!!

MVH Ove som nok modtager 2*bagdæk og et fordæk om 10-12 dage-))

PS prisen er vil stadig ok barer ikke vanvitig bilig.



Martin Sørensen (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 24-02-04 18:39

> Jeg tror sgu´ Armand har ret!!

Jeps. Det er jeg også 90% sikker på.

> MVH Ove som nok modtager 2*bagdæk og et fordæk om 10-12 dage-))

På en måde er det vel heller ikke helt dumt med to bagdæk til hvert fordæk.
Hvis det var 3 komplette sæt ville man bare få flere og flere fordæk i
overskud.

--
signing off.. Martin Sørensen



Jes Vestervang (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 24-02-04 18:07

Armand wrote:

> Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
> 3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
> M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også er
> dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/

Arrgh, hvorfor ser jeg først dit indlæg nu Nå pyt, nu har jeg skrevet
til dem og spurgt, så det kommer nok ikke til at brænde på.

Hvem vender først tilbage med et svar fra dem?
--
mvh Jes Vestervang

Armand (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 24-02-04 21:40


"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse
news:gucsg1-dj1.ln1@svedig-gnu.fake...
> Armand wrote:
>
> > Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
> > 3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
> > M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også
er
> > dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/
>
> Arrgh, hvorfor ser jeg først dit indlæg nu Nå pyt, nu har jeg skrevet
> til dem og spurgt, så det kommer nok ikke til at brænde på.

Skæbnen?
Indlægget, der godtnok er fra i går eftermiddags, gemte sig uafsendt i
udbakken til idag (styrtede om på sofaen efter aftensmaden, og Linea lukkede
ned da hun gik til køjs uden at have haft held med genoplivning af mig!)

--
Armand.





Jes Vestervang (26-02-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 26-02-04 20:40

Armand wrote:
> "Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev:
>> Armand wrote:
>>
>> > Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
>> > 3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?

>> Arrgh, hvorfor ser jeg først dit indlæg nu Nå pyt, nu har jeg skrevet
>> til dem og spurgt, så det kommer nok ikke til at brænde på.
>
> Skæbnen?
> Indlægget, der godtnok er fra i går eftermiddags, gemte sig uafsendt i
> udbakken til idag

Typisk ...men pyt, dækkene blev afbestilt uden problemer
--
mvh Jes Vestervang

Ninja Rider (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Ninja Rider


Dato : 24-02-04 18:14

Hejsa

Armand wrote:

> "Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
>>Jeg vil bare lige lufte et tilbud har har set. www.mandp.co.uk sælger
>>Metzeler dæk i en tre sæts pakke. Der kan man få Metzeler Z3, et fair
>>sportsdæk, til 213£ for 3 sæt! Portoen er ca. 100kr, så det giver 850kr pr
>>sæt.
> Jeg har endnu ikke været forbi M&P's site; men drejer det sig ikke om
> 3-stk's sæt á to bagdæk og ét fordæk?
> M&P har før solgt "sæt" på den måde, så det er nærliggende at det også er
> dét at det drejer sig om med Z3'erene :-/

Det har jeg tit set ved dem, men der plejer at være Billede af 2 bagdæk,
og 1 fordæk i de anoncer. Her er der dog ikke nogle billeder af dækkene,
men jeg er faktisk ret sikker på at jeg har købt "sækken i sækken" nu!
Jeg troede ellers lige at der var belvet råd til et par brændere, men
det er der jo nok ikke alligevel!

Men hvad fanden. Derfor er det jo billigere end det vi kan købe i DK!

Mvh Emil
Der er indtet der er så slemt at det ikke er godt for noget!
p.s Jeg håber at der er et par stykker der har skrevet indlæget i sin
tid, der sider med lidt røde øre!
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26


Ninja Rider (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Ninja Rider


Dato : 24-02-04 18:38

Hejsa

Her er en Mail som lasse har skrevet kl 12.**:

LOL blev lige ringet op af en meget forundret person fra mandp....han ville
gerne høre hvor jeg hørt om tilbuddet.

han havde fået 31 ordre bare i dag !!! jeg spurgte om det var totalen af dæk
ordre her fra dk, men de havde snakket sammen, og flere af de andre sælgere
havde solgt lige så mange !

på de dæk jeg bestilte til sv'ern var der 12 dages leverings tid på mente
han, 3-4 dage til han havde dem....1-2 dage til at pakke dem....resten af
tiden på at få dem til dk.

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S

----------------------------------------------------------
Hmm..... De får da travlt nu! Men der er da en del der bliver
SNYDT...... ÆV!...

MVh Emil
Der tog chancen!
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26


Bo-gsxR (24-02-2004)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 24-02-04 22:31


"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse news:c1g253$20s$1@sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Her er en Mail som lasse har skrevet kl 12.**:
>
> LOL blev lige ringet op af en meget forundret person fra mandp....han ville
> gerne høre hvor jeg hørt om tilbuddet.
>
> han havde fået 31 ordre bare i dag !!! jeg spurgte om det var totalen af dæk
> ordre her fra dk, men de havde snakket sammen, og flere af de andre sælgere
> havde solgt lige så mange !
>
> på de dæk jeg bestilte til sv'ern var der 12 dages leverings tid på mente
> han, 3-4 dage til han havde dem....1-2 dage til at pakke dem....resten af
> tiden på at få dem til dk.

woow Der kan du sku bare se hvad du sætter gang i Jens j.b. Jens'en!

får du procenter???


bo-gsxR



Jens Jacob Bager Jen~ (25-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 25-02-04 12:10

>> han havde fået 31 ordrer bare i dag !
> Men der er da en del der bliver SNYDT.!

Hej Emil

Jeg er naturligvis ked af situationen, og undskylder den ulejlighed jeg har
udsat folk for der har bestilt dæk i god tro. Men lige frem at sige folk er
blevet snydt, synes jeg er at overdrive. Du kan stadig nå at aflyse din
bestilling, så du har ikke tabt en krone.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39



Ninja Rider (25-02-2004)
Kommentar
Fra : Ninja Rider


Dato : 25-02-04 16:59

Hejsa igen

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
>>>han havde fået 31 ordrer bare i dag !
>>Men der er da en del der bliver SNYDT.!
> blevet snydt, synes jeg er at overdrive. Du kan stadig nå at aflyse din

Tja... Jeg mente det heller ikke på den måde, men det er da som at købe
sækken i sækken!
Men hvad fa'n. Det går jo fra at være UFATTELIGT billigt til at være
billigt. Men så slipper man jo også for at smide de 2 fordæk ud! =)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste