suzuki GSX 1100 F fra 1992
Fra : Torben G

Dato : 23-02-04 10:24

Jeg er førstegangs køber, og jeg er faldet for en gsx 1100 F. Den ha gået
54000, og den ser godt ud. Der er nye dæk, kædekit og service. Men så er
spørgsmålet bare - ER DER NOGET JEG SKAL PASSER PÅ NÅR MAN KIGGER PÅ
SÅDAN MASKINE....... ?

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-02-04 10:29

> [...]
> gået 54000, og den ser godt ud. Der er nye dæk, kædekit og service.
> Men så er spørgsmålet bare - ER DER NOGET JEG SKAL PASSER PÅ NÅR

Ja, du risikerer nemt at komme til at give sælgeren en ordentlig bunke
penge..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-02-04 16:06

Martin Sørensen wrote:

> Ja, du risikerer nemt at komme til at give sælgeren en ordentlig bunke
> penge..

Hvad med Knaster og vipperne??????

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

yzf1000r
http://www.Galtenmc.dk
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-02-04 11:19

"Torben G" <Torbengregersen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> 54000, og den ser godt ud. Der er nye dæk, kædekit og service. Men så er
> spørgsmålet bare - ER DER NOGET JEG SKAL PASSER PÅ NÅR MAN KIGGER PÅ

Harmoni mellem erfaring og maskine.
Fartbøder.
Forsikringspris
Suzuki "finish" - lak omkring klistermærker, lakering af stellet,
svejsninger
Suzuki elektronik - primært lader
Knækket plastic - min havde lidt fejl i det elektriske kåbeglas - luk op og
kig
Normale slidtegn på motor, gaffel osv.

Det er en fantastisk sportstourer men temmelig tung, så jeg vil kraftigt
fraråde dig at starte på den. En bandit 600 / XJ600 var nok mere egnet, hvis
du skal ud at toure lidt med 2 på. Går du efter det sportslige, er der andre
modeller der er mere egnede. En VFR750 kunne måske opfylde begge formål, men
heller ikke en begyndermaskine i mine øjne.

Held og lykke.
Torben