Hvilken potte - GS 400
Fra : Robert A. Hansen

Dato : 22-02-04 23:40

Hej,

min kammerat har en Suzuki GSX-400. Problemet er at han piver over at den
ikke siger noget... Og han pev ekstra da han hørte at min XT350 larmede mere
end hans GSX'er... hehe...

Hvad kan han gøre for at få lidt lyd? Potten han har på kan ikke adskilles.

Kan han smide en ny potte på, og evt. også få lidt mere spark i dyret?
Hvilke potter skal han såfremt kigge efter?

Eller skal han bare se at få købt en ordentlig brøler?

Robert A. Hansen
Yamaha XT 350
http://dfmc.dk/480

Fjern REMOVE i mail-adressen ved direkte svar!

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-02-04 07:09

Robert A. Hansen wrote:
> [...]
> Hvilke potter skal han såfremt kigge efter?
>
> Eller skal han bare se at få købt en ordentlig brøler?

Det ville nok være bedst at købe et råberør til den. Derved har han stadig
en intakt original lydpotte, dersom cyklerne oftest skal synes ved
ejerskifte. Hvis det er prisen der skal sætte standarden, og der bare skal
lyd i, ville jeg nok kikke efter der her der hedder MIVV. Bike´s test af den
var god, og så var den vidst nok billigst i testen. Peter Jakobsen havde
vidst sådan en før han fik sin blueflame på??? Det kan være han kan anmelde
den???

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen