Re: jubilæum
Fra : Armand

Dato : 22-02-04 19:54

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> skrev i en meddelelse
news:c1a7i5$20a4$1@news.cybercity.dk...

> ................jeg har heller ikke indregnet tid til at læse de indlæg
> han har svaret på, for det er ikke mit indtryk han altid gør det

Hø!

--
Armand
(á: 7½ sek)

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 23-02-04 14:05

Hej

Nu går den godt nok ikke så langt tilbage, men det er en service der
er god til at holde øje med folk på

http://makeashorterlink.com/?P31E42E77

Så nu ved vi hvad Armand også interesserer sig for Ingen
overraskelser der

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-02-04 15:43

> Nu går den godt nok ikke så langt tilbage, men det er en service der
> er god til at holde øje med folk på
> http://makeashorterlink.com/?P31E42E77

No hits?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 23-02-04 16:48

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> writes:

> No hits?

Hvad mener du - blank side? Den funker fint her... Sitet er noget M$
noget:

http://netscan.research.microsoft.com/

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-02-04 17:25

> Hvad mener du - blank side? Den funker fint her... Sitet er noget M$
> noget:
> http://netscan.research.microsoft.com/

Jeg fandt ud af at den linkede til den rigtige adressen, når man klikkede på
linket på makeashorterlink hjemmesiden. Venter man til makeashorterlink.com
redirecter automatisk til siden, så fungerer det fint?!?

--
signing off.. Martin Sørensen