Så fik jeg købt min Cykel :)
Fra : Johnny Johansen

Dato : 22-02-04 17:33

Så fik jeg handlet kværn og på trods af alle advarslerne købt jeg den jeg
havde forelsket mig i, nemlig en Yamaha YZF R6 fra ´99 med 11.000 km på
bagen.
Der sidder et tonet racing kåbeglas på og der er monteret en Er-max bagende,
samt R6-tankpad. Af tilbehør fik jeg en bike-stand og en mc garage med i
købet på 111.000. Den blev endda leveret fra Aalborg til Kalundborg.
Det er sku en her der glæder sig til at komme ud og køre :)
Jeg har smidt nogen billeder af den på dfmc.

Venlig Hilsen

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Per Jakobsen

Dato : 22-02-04 18:33

Hej Johnny

Tilykke med din MC, den ser flot ud.

--
Per
Volusia owner

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 22-02-04 19:06

> [...]
> Så fik jeg handlet kværn og på trods af alle advarslerne købt jeg den jeg
> havde forelsket mig i, nemlig en Yamaha YZF R6 fra ´99 med 11.000 km på

Tillykke mange gange..

--
MVH Kenneth Egholm
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=13

Fra : Anders Thorup

Dato : 22-02-04 19:38

Johnny Johansen wrote:
> [...]
> Kalundborg.
> Det er sku en her der glæder sig til at komme ud og køre :)
> Jeg har smidt nogen billeder af den på dfmc.

Teløk

Det er en fed fornemmelse at have købt kværn,,, købte selv min viffer for 14
dage siden.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX/ Honda VFR 750 Perlemorshvid
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : NielSV650

Dato : 22-02-04 20:20

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message
> Jeg har smidt nogen billeder af den på dfmc.

Den er fin, hva?!! Te'lø'k!

Jeg må lige høre engang. Har du prøvet den før du købte den? Nu har vi jo
f.eks. lige hørt om alle mulige herinde som ikke kunne lide at køre på den
cykel de havde så høje tanker om... =

Jeg glæder mig også til jeg skal vaske Madam Blå -den er nåede heller ikke
en vask inden den blev kørt på værksted

/Niels *der naturligvis lånte en cykel i 2 uger inden han købte den... øhh..
en magen til*
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Johnny Johansen

Dato : 22-02-04 22:02

> [...]
> en vask inden den blev kørt på værksted
>

> /Niels *der naturligvis lånte en cykel i 2 uger inden han købte den...

Jeg har ikke prøvet den jeg har købt, men jeg har prøvet en R6 før.
Grunden til at jeg ikke prøvede den var at der regnede den dag jeg var ude
og se den og der havde sneet dagen før, og derfor meget salt på vejene.
Jeg tog altså chancen!!!!!
Hmmm....er jeg den eneste der er så naiv?

Hilsen Johnny

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 22-02-04 23:04

Johnny Johansen wrote:
> [...]
> på vejene. Jeg tog altså chancen!!!!!
> Hmmm....er jeg den eneste der er så naiv?

Tjaa, jeg prøvede heller ikke min CBR 600 før jeg smed 95k efter den (havde
ikke pappet på det tidspunkt). Men fik dog en ven, som har kørt mc i mange
år, til at prøvekøre den. Jeg har mildest talt ikke fortrudt

Fra : NielSV650

Dato : 22-02-04 23:26

> Jeg har ikke prøvet den jeg har købt, men jeg har prøvet en R6 før.

Ok, det var det jeg mente - altså om du havde prøvet "typen" før.
Min makker har lige købt en SV'er. Han har aldrig prøvet den, men syntes at
min lød fed.... hehe...

> Grunden til at jeg ikke prøvede den var at der regnede den dag jeg var ude
> og se den og der havde sneet dagen før, og derfor meget salt på vejene.
> Jeg tog altså chancen!!!!!

Yes yes, fair nok

Niels
S FAU himmelblau

Fra : m0rt3n

Dato : 22-02-04 20:22

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så fik jeg handlet kværn og på trods af alle advarslerne købt jeg den jeg
> havde forelsket mig i, nemlig en Yamaha YZF R6 fra ´99 med 11.000 km på

Det er totalt i orden! Tillykke. Og lad os da endeligt høre løbende hvordan
det går! Der er jo nok nogen her i nyhedsgruppen som bliver kede af det, når
du fortæller hvor godt det går og at du ikke smider den på jorden som det
alleførste
-m0rt3n zrx1100

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 22-02-04 22:24

> [...]
når
> du fortæller hvor godt det går og at du ikke smider den på jorden som det

Først og fremmest tillykke med dyret til Johnny... og velkommen i
supersport-klubben!
Du får rådene fra gruppen til at lyde så negativt Morten, og det har det
vist bestemt ikke været!
Jeg var, så vidt jeg husker, én af de der frarådede Johnny at starte sin
mc-karriere på en supersportsmaskine. Ikke af den grund, at jeg tror manden
vælter, men mere fordi han med 99%'s sikkerhed ikke vil kunne udnytte dyrets
køreegenskaber og motorkraft de første par år, og måske derfor havde mere
glæde af, at starte på en anden og mere omgængelig maskine. Kun for Johnnys
egen skyld og ikke for min!
Men nu er den jo så i hus, og det er da fint, hvis det er dét han har lyst
til. Jeg vil råde ham til at starte på nogle kurser for at prøve at få
indhentet den erfaring, som han helt sikkert får brug for på den nye
maskine, og som jo nok i virkeligheden *burde* være opbygget over et par år!

Men under alle omstændigheder endnu et tillykke med den fede maskine, og pas
så på gassen... De kan jo være slemme til at nippe lidt med næsen ved de
første par "affyrringer," de racere!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 250 (*Til salg*)

Fra : m0rt3n

Dato : 22-02-04 22:52

"Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du får rådene fra gruppen til at lyde så negativt Morten, og det har det
> vist bestemt ikke været!

Jaaa der var mange gode råd til Johnny, og jeg får da også selv meget godt
ud af gruppen her, ellers ville jeg da ikke være her. Jeg synes bare der
mangler lidt bid nogle gange... for mig handler MC om at gøre tingene på en
lidt anderledes end alle andre, så jeg bliver lidt trist når
middelmådigheden stikker sit kedelige fjæs frem og prøver at holde gode
mennesker som Johnny nede. Det burde ikke være her, at han blev opfordret
til at starte på en GS250! Det er jo
"dk.fritid.alt-for-vilde-motorcykler-der-bare-skal-fyres-af" det her!!
ROCK-N-ROLL!!!
-m0rt3n zrx1100

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-02-04 21:29

Tillykke med den. Så er det bare at vente på solen og de snoede veje

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Michael

Dato : 22-02-04 21:59

også tillykke her fra Frederikshavn, den er fandeme flot
MVH Michael Ankerlund

Fra : Armand

Dato : 23-02-04 00:07

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke med den. Så er det bare at vente på solen og de snoede veje

Solen skal nok komme, men det er værre med de snoede veje: Dem bliver der
kun færre af!
Så at vente på snoede veje, er en stor fejl - Dem der er, skal udnyttes nu
mens de er der!

--
Armand.

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-02-04 22:46

> [...]

> Det er sku en her der glæder sig til at komme ud og køre :)
> Jeg har smidt nogen billeder af den på dfmc.

Teløgge
Den ser godt nok *mums* ud
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 22-02-04 23:04

Tillykke! Den er sq flot! Rigtig fed udstødning

--
Venlig hilsen Rune
www.Bandit600RR.dk