Marauder GZ250
Fra : aragorn24

Dato : 22-02-04 15:45

Hvad betyder det når motoren er varm på en marauder GZ250, den går i
tomgang, man vrider på gashåndtaget, og gir slip igen, så siger motoren:
Wrooooom, pz pz pz prut prut, hmmm
Den går fint op i omdrejninger, men når der slippes for gashåndtaget, så
prutter den nogle gange.

Jeg har kørt den et par dage, efter vinterhiet med den prutter stadig, det
ska llige siges, tanken er blevet renset for benzin, men kan der være
benz/vand i kaburatoreren? eller noget andet???? det er lidt irriterende

Det er koldt, og glat, men jeg kan ikke lade vær med at køre

mvh

Dennis, der prutter derudaf!!!! Wrrooommmm-prutttttt....

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Hekto

Dato : 22-02-04 18:42

In article <4038c03d$0$27468$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, aragorn24
@webspeed.dk says...
> [...]
> Wrooooom, pz pz pz prut prut, hmmm
> Den går fint op i omdrejninger, men når der slippes for gashåndtaget, så

Er der cut-off valve på? Så kan det måske være den eller dens membran.
(den sidder på h. side af karb. hvis den er der)
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto