crom udstødningsrør - vedligeholdelse?
Fra : Jørgen Nygaard

Dato : 22-02-04 14:58

Hej Gruppe

Er der nogen som har nogle gode tips om hvorledes man vedligeholder sine
udstødningrør. Har en XJ 600 S 4 år gl. med to pæne styk, men hvordan holder
jeg dem i den stand.
Man kan vel ikke bruge alm. poler midel, grundet varmen eller?

Med venlig hilsen

Jørgen Nygaard

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 22-02-04 19:26

Jørgen Nygaard wrote:
> [...]
> hvordan holder jeg dem i den stand.
> Man kan vel ikke bruge alm. poler midel, grundet varmen eller?

Hej Jørgen,

Du kan sagtens bruge polérmiddel som fx autosol osv.! Det har intet med
varmen at gøre, da det blot sliber et ultra tyndt lag af metallet, så det
igen skinner. Du tørrer jo midlet af igen, så det er helt rent. Har selv
brugt autosol meget på mit udstødningssvøb i poléret rustfrit stål på min
den lille gixxer. Dét bliver sq pænt efter sådan en omgang!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 250 (*Til salg*)

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-02-04 16:13

Psycho Cowboy wrote:

> [...]
> helt rent. Har selv brugt autosol meget på mit udstødningssvøb i
> poléret rustfrit stål på min den lille gixxer. Dét bliver sq pænt

Jebs. Det giver et kanont resultat. Jeg bruger det til udstødning, og
forhviler

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen