Når man henter
Fra : polle

Dato : 22-02-04 10:57

Når man henter en mc fra udlandet hvad skal man så være opmærksom på?

Er det kun afgiften i danmark?

eller er der noget skat og moms og den slags for at få den hjem?

og hvor meget skal man regne med?

(en virago 535 årg 94)

polle

Fra : André T.

Dato : 22-02-04 11:50

> [...]
>
>Er det kun afgiften i danmark?
>
>eller er der noget skat og moms og den slags for at få den hjem?

Det med momsen er jeg lidt usikker på, fordi jeg selv har taget en
Kawasaki KR1S hjem fra Japan, og kom aldrig til at betale moms... (kun
afgift på 13.000 bobs)

Mht. afgiften, kan du gå ind på told og skats side og checke hvad
andre har betalt for sådan en cykel du vil hente hjem:
http://modep.toldskat.dk/

Husk ikke at have "popup killere" på, og vælg vurderinger, når vinduet
dukker op...

GL

VH

André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434

Fra : polle

Dato : 22-02-04 13:05

hvad kostede det dig for transporten/fragt fra japan?

Fra : André T.

Dato : 22-02-04 16:41

>hvad kostede det dig for transporten/fragt fra japan?

Ikke ret, da jeg kendte en der alligevel skulle have 8 cykler hjem, og
jeg fik min hjemtransporteret sammen med hans....