Pakninger til gearkassen.
Fra : Søren og Dorte Hanse~

Dato : 14-03-04 18:59

Hej....

Jeg skal have nogle nye pakninger til gearkassen, da jeg efterfylder
gearkassen hver anden dag.

Jeg synes at jeg har fået fornemmelse af at simmeringe er en form for
pakninger også. Er det rigtigt?? Så skal de jo selvfølgelig skiftes også.
Hvad med lejerne skal man også skifte dem, når man har det åbent??
Skal jeg bare købe et renovationssæt fra T-Hansen med lejer?? - eller er det
for dårligt?

Søren

Fra : Henning Lund

Dato : 14-03-04 19:56

Søren og Dorte Hansen skrev:

> [...]
> åbent??
> Skal jeg bare købe et renovationssæt fra T-Hansen med lejer?? - eller

Til hvad? Velo, Puch Cobra, Mobylette eller?
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Søren og Dorte Hanse~

Dato : 14-03-04 21:07

Det er til en Yamaha 4g.

Fra : Calle.

Dato : 14-03-04 21:41

Søren og Dorte Hansen wrote:
> [...]
> pakninger også. Er det rigtigt?? Så skal de jo selvfølgelig skiftes
> også. Hvad med lejerne skal man også skifte dem, når man har det
Ja simmeringe ER pakninger til aksler.
Når du alligevel har den splittet ad, kan du lige så godt skifte lejerne.

--
Calle.