Stalker ingen lys
Fra : Arnfred Dinnsen

Dato : 11-03-04 18:05

Hej
Har lige købt en brugt Gilera Stalker 30 fra 2000.
Den var med div fejl - som hurtig var klaret - men jeg mangler at få lyset
til at virke.

Ifgl instruktionsbogen er der 2 el-kredsløb. det 1. virker når der er
tænding på og omhandler starter kontrollamper stoplys og blinklys mv. - og
fungerer.

Det andet skal kun virke når motoren er i gang, og omhandler for- og
baglys - det virker ikke. Motoren stopper heller ikke når tændingen
afbrydes!

Hvor skal jeg starte fejlfindingen? kan nogen hjælpe?

mvh arnfred

Fra : Arnfred Dinnsen

Dato : 14-03-04 13:38

Fandt selv fejlen - det var et samlestik der var gået fra hinanden