speedfigth ac model 97
Fra : Lars K.

Dato : 10-03-04 21:02

hej jeg har subj., og kunne godt tænke mig at vide om hvor man får fat i en
ny motor til rimelig penge, for efter hvad jeg kan huske er det vist ikke
peugeot der er forhandler mere, eller hvad?

Fra : Hans Sørensen

Dato : 10-03-04 22:15

http://www.peugeotscooter.dk/

hilsen Hans Sørensen.

Fra : Hekto

Dato : 10-03-04 23:25

In article <ssK3c.108134$jf4.6476933@news000.worldonline.dk>,
hellak@lars.dk says...
> hej jeg har subj., og kunne godt tænke mig at vide om hvor man får fat i en
> ny motor til rimelig penge, for efter hvad jeg kan huske er det vist ikke
> peugeot der er forhandler mere, eller hvad?

Måske her:
http://pub40.bravenet.com/classified/show.php?usernum=3398456563
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!