Aprilia Sonic 04 HJÆLP
Fra : MIkkeldyrby

Dato : 10-03-04 13:18

Je ghar lige købt en aprilia sonic 04 hel ny har snart kørt 700km på
den.. Men der er jo et problem med den og det hviste jeg ikke før for et
par uger siden da jeg sku have pillet skiverne, den nye model som jeg
har er jo sindsygt ned droslet og det er virkleig irretrende jeg kan kun
få den til at køre 45 når der er justeret lidt om på den og pillet
skiverne, det er hvist noget med at der kun er 3 skyludgange på den
cylinder som jeg har på og der er normalt 5... hvordan for jeg den til
at rende 60-70km/t... Vil ikke til at købe tun sæt når jeg lige har
ofret penge på en ny knallert også er jeg heller ikke den som har flest
penge.... Håber bare i kan HJÆLPE

http://www.kandu.dk/