Sonic årgang 04
Fra : MIkkeldyrby

Dato : 10-03-04 12:52

Hej. JEg har lige kommet ind på den her sidde og håber i kan hjælpe.

Her i januar måned købte jeg en ny Aprilia sonic, og her efter jeg hvade
kørt lidt over 500km på den, skulle ejg selvfølgelig have pillet
skiverne og lavet det ved den man normalt gør ved en sonic. Men det
viser sig så at det nye sonic jeg har købt er sindsyg ned droslet, både
i udstøning, og cylenderen er der normalt 5 skøldudgabge men på min er
der kun 3 skøldudgange, det er virkelig irreterende for jeg kan kun få
den til at rende 45 stykker og normalt når man piller skiverne på en
sonic render den vel 70??
det vil jeg os gerne have min til, hvad kan jeg gøre?? Jeg er ikke lige
den som har mange penge og vil altså ike til at invistere i et tunsæt
når jeg har købt en hel ny knallert. Håber i kan hjælpe?

Hilsen MIkkel

http://www.kandu.dk/

Fra : H-J M

Dato : 10-03-04 13:53

"MIkkeldyrby" <MIkkeldyrby.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> det vil jeg os gerne have min til, hvad kan jeg gøre?? Jeg er ikke lige
> den som har mange penge og vil altså ike til at invistere i et tunsæt
> når jeg har købt en hel ny knallert. Håber i kan hjælpe?

Aprillia kender godt til problemet. Derfor har de lavet et kit til ~1500
hvor den gamle "model" udst er i og den gamle "model" cylinder også. 1500kr
for originale aprillia dele er skam ikke så skidt. Knald det på og den
render de 60-70 i timen som den gerne skulle. UDEN at fjerne begrænsingen i
blokken :D

--
Mvh. Hans-Jacob
Piaggio Zip. TP Racing+, Tr Tap, 21 dell'o, Techno Prestigio og 20% polini