kikstarten
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 09-03-04 19:11

Hejsa

Kan man selv sætte en kikstarter fjere på??

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Thomas B

Dato : 09-03-04 19:48

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERNDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c2l1cm$sjo$1@sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Kan man selv sætte en kikstarter fjere på??
>
> --

Ja det er ikke det store problem. men pas på den slår meget hårdt hvis den
smutter.

Mvh. Thomas

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 09-03-04 20:41

>Ja det er ikke det store problem. men pas på den slår meget hårdt >hvis den
>smutter.

Hej

Hvad kan man gøre det med???

Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster
siden til dig og din scooter
www.scooterhoved.dk

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 09-03-04 21:23

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERNDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c2l6mh$afg$1@sunsite.dk...

Hej

Der kommer lige en rattelse...

Mener hvordan kan man køre det???
--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Johnny

Dato : 10-03-04 09:42

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERNDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c2l95p$stf$1@sunsite.dk...
> Mener hvordan kan man køre det???

Du gør det med en tang, fx en polygrip-(papegøjenæb)tang, spidstang eller
hvad man lige har ved hånden :) Det kan sågar lade sig gøre med en
skruetrækker... det andler bare om at være lidt kreativ

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 10-03-04 11:06

"Johnny" <TheTulip@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad man lige har ved hånden :) Det kan sågar lade sig gøre med en
> skruetrækker... det andler bare om at være lidt kreativ

Okay.. jeg vil prøve det..

Tak for rådet!

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 10-03-04 11:28

> [...]
> hvad man lige har ved hånden :) Det kan sågar lade sig gøre med en
> skruetrækker... det andler bare om at være lidt kreativ

da jeg lige har prøvet kunne jeg ikke rigtige se hvordan man skal gøre..
hvis du lige kan lave en lille beskrivelse??

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Calle.

Dato : 10-03-04 16:30

Tobias Haugaard Klint wrote:

> Hej
>
> da jeg lige har prøvet kunne jeg ikke rigtige se hvordan man skal
> gøre.. hvis du lige kan lave en lille beskrivelse??

hvilken knallert drejer det sig om?

--
Calle.

Fra : Tobias Haugaard Klin~