Skift af forlygtepære på Piaggio Zip
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 09-03-04 18:23

Hej NG!

Er der nogen der kan åbenbare for mig, hvordan man skifter forlygtepæren på
en Piaggio Zip 45 scooter?

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal ind til pæren fra forsiden eller omme
fra bagsiden?

Jeg har måske en ide: Man skruer sidespejlene af, og så skruer man de 2
skruer ud der sidder lige under forlygteglasset - Derved går skjoldet måske
fri? Håber på et svar, for jeg vil jo helst ikke skille mere ad en højst
nødvendigt i den kulde der er udenfor...

Med venlig hilsen
Lasse Rønlev

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 09-03-04 18:49

Ups - glemte vist lige at skrive, at det er den gamle model Zip...

Lasse