ØV-min MC-scooter er stjålet !
Fra : Finn Poulsen

Dato : 09-03-04 14:54

Surt show ! Jeg opdagede her til morgen at min elskede Honda Dylan 125
er blevet stjålet i nat. Der vist kun solgt en håndfuld i DK, så den
skulle være til at spotte. Antageligt båret væk.
Den er stjålet fra Nygårdssvej på Østerbro i Kbh. natten til d. 9/3. den
er lavendel-blå/metalic og knapt et år gammel.

reg. nr. : ER 11123

Jeg krydser fingre.
Venligst email til: finn.poulsen@skolekom.dk

På forhånd tak
Finn

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-03-04 15:24

finnpoulsen@nospam.dk (Finn Poulsen) writes:

> Den er stjålet fra Nygårdssvej på Østerbro i Kbh. natten til d. 9/3. den
> er lavendel-blå/metalic og knapt et år gammel.

Crap!

Jeg bor lige i nærheden, og skal nok holde øje.

Check også Bagers indlæg i en lignende sag:

<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=Ezorb.4127%247S7.3568%40news.get2net.dk>

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Finn Poulsen

Dato : 09-03-04 20:06

Tak for det ! Jeg håber det bedste. vh

Fra : /Ole

Dato : 10-03-04 19:27

For surt....

Prøv evt. lige, at sætte dit indslag op i news:dk.opslag der er en del, der
efterlyser stjålne alting inde, og jeg tror da, der bliver læst det.

/Ole

Fra : Finn Poulsen

Dato : 14-03-04 23:07

Hej igen
Jeg blev ringet op af Frederiksberg poiliti her til aften. De havde
snuppet et par knægte med min scooter. nu er jeg lidt spændt på at se
hvor slemme skaderne er. Er der nogle skjulte skader på motor og lign.
som jeg skal være særligt opmærksom på ? Og hvor finder jeg byens bedste
Honda værksted ?

vh
Finn