gilera Runner TUNES
Fra : Erling Larsen

Dato : 09-03-04 02:15

Jeg vil gerne vide om der er nogle der kender noget til tuning af gilera
Runner.

Hjælp til dette muligvis en hjemmeside så man kigge og få lidt hjælp

Tak på forhånd

Fra : GK

Dato : 09-03-04 16:36

det kommer da an på hvad du mener med tuning ... uddyb det lidt

Fra : Erling Larsen

Dato : 09-03-04 23:30

Det jeg mener er at hvordan får jeg den til at køre ca 80 km
Lige meget hvordan det skal gøres, det er kun en 30 scooter

Fra : Erling Larsen

Dato : 09-03-04 23:32

Fra : GK

Dato : 11-03-04 16:39

kan ikke hjælpe dig når det er en 30 km scooter ,,, men søg på nette og
se hvad du kan finde

Fra : H-J M

Dato : 12-03-04 13:42

> kan ikke hjælpe dig når det er en 30 km scooter ,,, men søg på nette
og
> se hvad du kan finde

Nu til dags er alle 30 og 45'ere bygget op efter samme princip. Den eneste
forskel er de 5-6 motor fabrikater/modeller der er.
Men er det er ca: Kort Minarelli, Lang Minarelli, Stående Minarelli, Piaggio
motoren, Morini motoren, AM5/6 (gear knallerter) og Peugeots Morini-Peugeot
motor. Udover det er der CPI og PGO osv. der laver kopier af Minarelli
motoren!
Så mon ikke nok du kan hjælpe lidt alligevel ;) :D

--
Mvh. Hans-Jacob
Piaggio Zip. TP Racing+, Tr Tap, 21 dell'o, Techno Prestigio og 20% polini

Fra : H-J M

Dato : 12-03-04 13:39

"Erling Larsen" <erlingploug@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det jeg mener er at hvordan får jeg den til at køre ca 80 km
> Lige meget hvordan det skal gøres, det er kun en 30 scooter

Tror der er mange der gerne vil hjælpe dig hvis du:
1. lærer at quote
2. skriver liiidt mere om hvad du vil have gjort
3. der er mange forskellig trin af tuning. Skal du have en SYG ræser eller
en mere pålidelig touring maskine?

Uddyb dig!!!

Fra : Erling Larsen

Dato : 14-03-04 03:43

Jeg vil gerne ha at den skal være pålidelig, men også køre pænt hurtigt
omkring de 80 km.
har fået af vide at jeg bare kan skifte udstødning, men en fra pro-tuna så
ville den ca køre 10 til 15 km hurtiger, men det er ikke nok for mig.

Jeg har ikke prøvet at tune en scooter før så det skal også være lidt nemt
for en begynder som mig