Regler, love og ansvar
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 26-04-01 12:19

Hejsa
I løbet af efteråret skal mit lille firma til at producere og sælge
katteartikler, dvs. legetøj, klatretræer mm. til katte. I den
forbindelse er jeg ved at undersøge hvilke regler der gælder for salg af
den slags produkter. Er der nogen her i gruppen der kan pege mig i
retning af hvilke love jeg skal være opmærksom på, eller måske ved hvor
jeg bedst finder svar på spørgsmål om ansvar, forsikring osv... ?

Dorthe

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 26-04-01 13:12

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> retning af hvilke love jeg skal være opmærksom på, eller måske ved hvor
> jeg bedst finder svar på spørgsmål om ansvar, forsikring osv... ?

Prøv at tage kontakt til dit lokale TIC kontor (http://www.tic.dk/) de vil
helst sikkert hjælpe dig, hvis de ikke kan, vil de kunne henvise dig til
rådgivere som kan.

--
Anders Ebbesen
Rob: "How does an average guy like me become the number one lover man in his

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 27-04-01 21:32

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@dkik.dk> wrote in message
> [...]
hvor
> jeg bedst finder svar på spørgsmål om ansvar, forsikring osv... ?

Der er et utal af love.

1) Prøv i news:dk.videnskab.jura

2) Opsøg en erhvervsadvokat eller anden rådgiver.
- bare find én, der ved noget om lovgivningen p områderne - det er
typisk jurister

/Peter

--
http://peter.grauslund.com/