Linoliumsrest i Ålborg - Hvor?
Fra : //zigge

Dato : 14-03-04 21:44

Hej.

Jeg har lige mokket et hurtigt arbejdsbord sammen til mit kontor, sådan til
de mellemgrove ting

Nu ville jeg gerne have sat linolium på bordpladen, altså den rigtige
gammeldags slags - og helst i en grå kulør.
Men hvor finder jeg lige sådan en bid på 60 x 90 cm, som jeg får smidt i
nakken for at hente det her i Ålborg og omegen?

Tillægsspørgsmål: Limer man det bare på med kontakt lim eller hvad?

"Projektet" kan ses i dk.binaer under arbejdsbord.

Mvh
//zigge

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-03-04 00:33

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev

> [...]
> Men hvor finder jeg lige sådan en bid på 60 x 90 cm, som jeg får smidt i
> nakken for at hente det her i Ålborg og omegen?

Har du spurgt din lokale farvepusher, om han har en rest liggende til en
billig penge?

> Tillægsspørgsmål: Limer man det bare på med kontakt lim eller hvad?

Kontaktlim kan bruges, men det er ikke den bedste. Du skal have noget, der
kan trækkes på med en tandspartel og som ikke fanger så hurtigt som
kontaktlim. Det gør det lettere at få linoleummet til at ligge rigtigt. Også
her kan du få det rigtige hos farvepusheren.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : //zigge

Dato : 15-03-04 02:41

"Erik Ginnerskov" <egin@spam.invalid> skrev i en meddelelse

> "//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev

> Har du spurgt din lokale farvepusher, om han har en rest liggende til en
> billig penge?

Jeg har tænkt mig at kikke ind til ham i morgen

> [...]
Også
> her kan du få det rigtige hos farvepusheren.

Tak for svaret, jeg havde nu regnet med at få et stykke der er lidt over mål
og så skære det overflødige væk bagefter. Men jeg spørger nu lige pusheren
alligevel. Problemet er jo nok at få en deciliter ad gangen...

Mvh
//zigge