OT? Leje af flyt-selv-bil
Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 14-03-04 20:11

Fra : Anders [8000]

Dato : 14-03-04 21:01

Nogen der har nogen fif til at
> få fat i sådan een billigt?

Ja, på www.lejetlig.dk

Der kan du leje en kæmpe kassevogn med lift og det hele til alm kørekort.
Den koster 600,- for en hel da inkl fri kilometer.

Billigere kan det hvis ikke gøres. Har selv brugt dem i forbindelse med en
flytning fra Sorø-Århus.

Mvh. Anders

Fra : Erik Olsen

Dato : 14-03-04 21:01

Anders [8000] wrote:
> Nogen der har nogen fif til at
>
> Ja, på www.lejetlig.dk

Den er død ...

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Anders [8000]

Dato : 14-03-04 21:07

> Den er død ...

???? OT....

Fra : Erik Olsen

Dato : 14-03-04 21:20

Anders [8000] wrote:

> ???? OT....

URL'en hed http://www.lejetlig.dk, ikkesandt? Interessant URL, tænkte
jeg, gad vide om de med "lej et lig" mener at bilerne er nogle lig. Nå,
men jeg prøvede den pågældende URL for at se nærmere, men den er død ...

Fra : Anders [8000]

Dato : 14-03-04 22:04

> URL'en hed http://www.lejetlig.dk, ikkesandt?

Ja, og den virker!

> men jeg prøvede den pågældende URL for at se nærmere, men den er død ...

Hva snakker du om?

Fra : Erik Olsen

Dato : 15-03-04 08:21

Anders [8000] wrote:

> Ja, og den virker!

> Hva snakker du om?

At URL'en ikke virker (herfra), heller ikke her til morgen.

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 15-03-04 10:01

> At URL'en ikke virker (herfra), heller ikke her til morgen.

Hej Erik

Så er der vist noget galt med din forbindelse, herfra virker den helt fint.

Mvh.
Mette

Fra : Erik Olsen

Dato : 15-03-04 18:37

Mette Nylander Sørup wrote:

> Hej Erik
>
> Så er der vist noget galt med din forbindelse, herfra virker den helt
> fint.

Jeg prøvede på arbejdet i dag, og der fik jeg godt nok siden op.
Herhjemme fra virker den stadig ikke, meget mystisk. Jeg må gå i flæsket
på Arrownet.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-03-04 21:07

Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@diku.dk> writes:

> Jeg skal snart flytte (Frederiksberg til Frederikssund) og vil gerne klare
> det selv. Jeg skal have fat i en så-stor-bil-som-muligt-til-lille-kørekort
> som jeg gerne vil leje nogen enkelte dage. Nogen der har nogen fif til at
> få fat i sådan een billigt? Jeg har også overvejet en lukket trailer, ala
> dem Statoil lejer ud - nogen der ved om det er godt eller skidt?

Vi har brugt Europcar. Primært fordi de boede lige ved siden af os. En
kassevogn koster ca. 400 kroner pr. døgn.

Vi har også prøvet at flytte med lukket trailer og det var ikke noget
problem overhovedet.

Jeg ville udelukkende vælge ud fra pris og mulighed. Vores bil har
ikke noget anhængertræk, så kassevognen var det nemmeste for os.

Jeg kan så lige gøre opmærksom på, at når man er en knap så høj pige,
så kan det faktisk være lidt svært at nå pedalerne i en stor
kassevogn.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : JS

Dato : 14-03-04 21:17

> [...]
>
> Jeg kan så lige gøre opmærksom på, at når man er en knap så høj pige,
> så kan det faktisk være lidt svært at nå pedalerne i en stor

I de fleste nyere kan man sænke sædet...

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 14-03-04 22:04

"Mads Bondo Dydensborg" <madsdyd@diku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få fat i sådan een billigt? Jeg har også overvejet en lukket trailer, ala
> dem Statoil lejer ud - nogen der ved om det er godt eller skidt?

http://www.beyerclausen.dk/

mvh
Bendt